بررسی گوشی Galaxy A24 4G سامسونگ

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های گلکسی A خود را معرفی می‌کند که مدل گلکسی A2 هم بخشی از این خانواده است. در سال 2023 شاهد رونمایی Galaxy A24 4G بودیم که نسبت به قبل ارتقا طراحی و سخت افزاری پیدا کرد.

بازتاب-این گوشی یک اقتصادی ارزشمند بوده که مشخصات کلیدی ایده آل، طراحی شبیه به خانواده گلکسی اس 23، باتری پرظرفیت و برخی موارد دیگر شامل آن شد. در این مطلب قصد داریم بیشتر با Galaxy A24 4G تازه وارد سامسونگ آشنا شویم.

طراحی و ساخت

 گوشی Galaxy A24 4G

Galaxy A24 4G دارای طراحی شبیه به سایر اعضای 2023 گلکسی A و گلکسی اس 23 است. گوشی هوشمندی که نمایشگر ناچ با حاشیه نسبتا زیاد شامل آن شده است. این دستگاه فریم و بدنه عقب پلاستیکی داشته و نمایشگر آن هم پوشش گوریلاگلس دارد تا دوام بالایی از خود نشان دهد.

این تلفن هوشمند ابعاد دقیق آن 162 در 77 در 8.3 میلیمتر بوده و وزن آن هم به 195 گرم می‌رسد. با مشخصه‌هایی که Galaxy A24 4G دارد، بدیهی بوده وزن بالا نباشد و به خوبی در دست جای گیرد.

در سوی دیگر باید به وجود پورت USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون در قسمت زیرین بدنه اشاره داشت. حسگر اثرانگشت هم با کلید پاور در قسمت کناری قرار گرفته و کلید تنظیم صدایی هم بالای کلید پاور تعبیه شد. این گوشی اسلات کارت میکرو اس دی داشته تا بتوان فضای ذخیره‌سازی را ارتقا بخشید. اسپیکر در پایین بوده و میکروفون هم روی آن وجود دارد.

صفحه نمایش

گلکسی A24 یک میان رده جذاب بوده و نمایشگر ناچ هم برای آن در نظر گرفته شد. این صفحه نمایش دارای وضوح FHD+ و پنل 6.5 اینچی بوده که از نوع سوپرامولد 90 هرتز است. شدت روشنایی این نمایشگر به بیش از 1000 نیت می‌رسد تا وضوح و روشنایی قابل توجهی ارائه دهد.

البته نباید انتظار یک پرچمدار را در بخش نمایشگر داشت اما سامسونگ در زمینه صفحه نمایش ویژگی‌های قابل قبولی تعبیه کرد تا بتواند رضایت مخاطب را جلب سازد.

سخت افزار و باتری

 گوشی Galaxy A24 4G

گلکسی A24 یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با شارژ 25 واتی دارد. بنابراین عمر باتری طولانی رقم زده و افراد می‌توانند ساعت‌ها تجربه کاربری با این گوشی میان رده داشته باشند. البته خبری از شارژ بی سیم در این مدل نیست.

در بخش سخت افزاری پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو G99 شش نانومتری به کار گرفته شد که با تراشه گرافیکی Mali-G57 MC2، عملکرد قابل قبولی دارد. در سوی دیگر باید به 4 تا 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا پرداخت.

سخت افزاری که سامسونگ در A24 تعبیه کرده، تجربه کاربری ایده آلی را رقم می‌زند و در کنار آن خوش قیمت است.

دوربین و نرم افزار

گلکسی A24 سه حسگر در عقب دارد که شامل حسگر واید 50 مگاپیکسلی، حسگر اولتراواید 5 مگاپیکسلی و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی یک حسگر 13 مگاپیکسلی بوده و هر دو حسگر عقب و جلو قابلیت فیلمبرداری 1080 پیکسل دارند نه 4کی. البته به عنوان یک گوشی رده میانی عجیب نیست چنین کیفیتی را پشتیبانی نکند.

سیستم عامل این تلفن هوشمند اندروید 13 مبتنی بر ONE UI 5.1 است. در بخش نرم افزاری می‌توان انتظار تجربه کاربری روان و جذاب را با گلکسی A24 داشت.

نتیجه گیری

گلکسی A24 یک پکیج کامل بوده که با قیمت مناسب و مشخصات جذاب به مخاطب ارائه می‌شود. این گوشی امکانات مناسبی داشته که می‌تواند برای مخاطب یک گزینه لذت بخش به حساب بیاید.

از مزایای این مدل می‌توان به نمایشگر سریع و روشن، پردازنده مناسب و باتری پایدار پرداخت. معایب نیز شامل سرعت شارژ کند، بدنه پلاستیکی و حاشیه زیاد صفحه نمایش پرداخت.

 

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. هادی گفت:

    همه جا گفته شده باطری لیتیوم پلیمری داره ولی مال من لیتیوم یون است

  2. اکبر گربه گفت:

    گوشی اگه خاستید تا ۷ سال دیگه براتون راحت کار کنه اگه هزینه ۱۲ تومانی میخای بکنی فقط A24 و A34 اگه پول داری ۱۵ تا ۱۶ تومان هزینه کنی A54 مرگ نداره واقعا یه پرچمداره برای خودش A73 هم پیشنهاد میشه البته بعد از A54..

دیدگاهتان را بنویسید