بررسی گوشی سامسونگ Galaxy M13 5G

    کد خبر :1010373
سامسونگ Galaxy M13 5G

شرکت سامسونگ را به جرات می‌توان از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند دانست که سالانه ده‌ها مدل تلفن هوشمند معرفی کرده و عرضه می‌دارد.

بازتاب-یکی از مدل گوشی‌های این برند کره‌ای، مدل سامسونگ Galaxy M13 5G است. این گوشی اقتصادی بوده و طراحی مطلوب هم شامل آن شده تا بتواند موردتوجه افرادی با بودجه کم و پایین قرار گیرد. سامسونگ هر سال برای اقشار مختلف گوشی تولید کرده تا بتواند سودآوری بالایی از هر بخش کسب کند. قسمت گوشی‌های اقتصادی را مدل‌های متنوعی در برگرفته که هر یک می‌تواند جذابیت خاص خود را داشته باشند.

در این بین سامسونگ Galaxy M13 5G را بیشتر خواهیم شناخت.

 

طراحی و ساخت

سامسونگ Galaxy M13 5G یک مدل اقتصادی بوده و بدیهی است که متریال پریمیومی هم روی آن یافت نشود. در این بین از ابعاد 164 در 76 در 8.8 میلیمتر و وزن 195 گرم برخوردار است. دستگاه بدنه و فریم پلاستیکی دارد و در کنار آن گوشه‌های گرد هم شامل این مدل شد.  در سوی دیگر دو حسگر دوربین جدا از هم عمودی عقب دستگاه جای گرفته و نمایشگر هم طراحی ناچ و نسبتا پرحاشیه دارد.

حسگر اثرانگشت جانبی بوده و پورت USB-C در کنار جک 3.5 میلیمتری هم شامل آن شد. بنابراین می‌توان تجربه کاربری خوب با این گزینه داشت. محصول سامسونگ ضدآب نیست و در کنار طراحی قابل قبول، بدنه ساده هم شامل آن شده است.

 

نمایشگر و باتری

گلکسی M13 از صفحه نمایش ناچ 6.5 اینچی PLS LCD برخوردار بوده که وضوح HD+ با نرخ نوسازی 90 هرتز ارائه می‌دهد. نمایشگر شدت روشنایی 400 نیت داشته و تراکم پیکسلی 270ppi هم دارد. این تلفن هوشمند رده بالا نیست و مشخصه ساده هم برای آن تدارک دیده شده است.

در بخش باتری یک پک 5000 میلی آمپرساعتی با عمر پایدار و سرعت شارژ 15 وات شامل این مدل شده که مطلوب به نظر می‌رسد. بنابراین نیاز مخاطب خود را برآورده خواهد ساخت.

 

 

سامسونگ Galaxy M13 5G

 

 

سخت افزار و دوربین

گوشی گلکسی M13 از پردازنده MT6833 Dimensity 700 مدیاتک قدرت می‌گیرد که چیپ هشت هسته‌ای با لیتوگرافی 7نانومتری است. این چیپ به تراشه گرافیکی Mali-G57 MC2 مجهز شده و شامل 6 یا 4 گیگ رم و 64 یا 128 گیگ حافظه داخلی می‌شود. همچنین اسلات کارت میکرو اس دی هم برای ارتقا حافظه داخلی تدارک دیده شد.

دستگاه از دو حسگر دوربین واید 50 مگاپیکسل و سنجش عمق 2 مگاپیکسل بهره می‌برد. گذشته از آن شامل دوربین سلفی 5 مگاپیکسل هم می‌شود. دوربین عقب توانایی تصویربرداری 1080 پیکسل هم دارد. شاید نباید انتظار عملکرد دوربین بالایی داشت، اما نیاز را برآورده می‌سازد.

 

نکته پایانی

محصول سامسونگ در کنار طراحی قابل قبول، از سخت افزار ایده آل متناسب با قیمت خود برخوردار است. همچنین با سیستم عامل اندروید 12 عرضه شده و رابط کابری اختصاصی One UI سامسونگ را با ویژگی‌های جدید به همراه دارد.

اگر به دنبال گوشی ایده آل و خوش قیمت هستید، می‌توانید این محصول سامسونگ را انتخاب نمایید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید