بررسی بهترین تورهای تایلند به صورت ترکیبی؛ از بانکوک پوکت تا تایلند و مالزی

    کد خبر :1083017

کشور تایلند مملو از جاذبه های فرهنگی، طبیعی و تاریخی است که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورند. بانکوک به عنوان پایتخت تایلند و شهرهای دیگر مانند پوکت، چیانگ مای، کانچانا بوری با طبیعت ساحلی و استوایی سرسبز خود، بهترین لحظات را در سفر با تور تایلند لحظه آخر برای شما به ارمغان می‌آورند. در این میان برخی از تورها با فراهم آوردن فرصت تفریح از چند نقطه، می‌توانند لذت سفر شما را دوچندان کنند. تور ترکیبی تایلند و مالزی یکی از گزینه‌های محبوبی است که شما را با عجایب این دو کشور آشنا می‌کند. با رزرو این تور می‌توانید همه این تفریحات را در چند روز برای خود به ارمغان بیاورید.

بررسی بهترین تورهای تایلند به صورت ترکیبی؛ از بانکوک پوکت تا تایلند و مالزی

تورهای ترکیبی چگونه تورهایی هستند؟

تور ترکیبی امکان بازدید از چند شهر یا کشور را به صورت همزمان برای مسافران به ارمغان می‌آورد. این تورها ممکن است به صورت داخلی یا خارجی برگزار شوند. برای رزرو تورهای خارجی ترکیبی دارا بودن پاسپورت معتبر الزامی است. علاوه بر این مدارک هویتی، ویزای کشورهای مقصد و تملکن مالی نیز از جمله شرایطی است که برای تورهای ترکیبی خارجی عنوان می‌شوند.

فواید استفاده از تور ترکیبی

تورهای ترکیبی به دلیل فرصتی که برای بازدید همزمان از شهرها و بعضاً کشورهای مختلف ایجاد می‌کنند، محبوبیت زیادی دارند. این تورها دارای مدت زمان بیشتری هستند و هتل‌های باکیفیتی را برای اقامت مسافران فراهم می‌کنند. وجود زمان کافی،‌ باعث می‌شود که بتوان از اکثر مکان‌های تفریحی بازدید کرد. جالب است بدانید که این تورها نسبت به تورهای تکی، قیمت کمتری داشته و تجربه سفر به چند مقصد را برای شما رقم می‌زنند.

تور ترکیبی بانکوک، پوکت تایلند و مالزی

تایلند و مالزی دو کشور همسایه هستند که در جنوب قاره آسیا قرار گرفته‌اند. از نظر آب و هوایی، تایلند به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع بالاتر، میانگین دمای کمتری دارد. در این دو کشور پارک‌های تفریحی، زمین‌های کوهستانی، باغ وحش، جزایر و موزه‌های هنری متعددی وجود دارد. حمل و نقل تور ترکیبی تایلند به صورت هوایی بوده و در تمام روزها پرواز آن انجام می‌شود.

اکثر تورهای ترکیبی تایلند مالزی به مدت بیش از 7 روز اقامت را برای مسافران فراهم می‌کنند. تجربه گشت و گذار در این دو کشور به دلیل سواحل و جزایر زیبا برای همه افراد وصف‌ناپذیر است. در تور ترکیبی تایلند مالزی، خدماتی از قبیل سرو وعده‌های غذایی، بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، بیمه مسافراتی و همچنین امکان استفاده از گشت آپشنال برای مسافران فراهم است.

تور ترکیبی بانکوک، پوکت تایلند و مالزی

مقررات تور ترکیبی تایلند مالزی

تورهای ترکیبی گاهی دارای 2 الی 4 مقصد هستند و مدت اقامت بیشتری را برای مسافران به همراه خواهند داشت. در صورت استفاده از تورهای ترکیبی با بلیط هواپیما چارتر، هزینه آن‌ها غیر قابل استرداد است. هزینه کودکان زیر 2 سال طبق قوانین آژانس‌های مسافربری مختلف، ممکن است متفاوت باشد. لازم به ذکر است برای رزرو تور ترکیبی تایلند مالزی لازم است 50 درصد هزینه تور را بپردازید. در هنگام رزرو هتل بهتر است ابتدا آن را بررسی کرده و نسبت به امکانات و تجهیزات هتل آگاهی داشته باشید.

بهترین زمان برای رزرو تور ترکیبی تایلند و مالزی

برای تعیین زمان سفر به تایلند و مالزی بهتر است به فاکتورهایی مانند آب و هوا، جشنواره‌ها، تفریحات و میزان بارش دقت داشته باشید. تایلند و مالزی از جمله کشورهای آسیای شرقی هستند که به دلیل مجاورت با اقیانوس هند، آب و هوای گرم و مرطوب دارند. بنابرین اگر طاقت گرما را دارید و مایل هستید که از تفریحات ساحلی و حمام آفتاب این کشورها لذت ببرید، می‌توانید با رزرو تور ترکیبی تایلند مالزی در تابستان، خواسته خود را برآورده کنید. البته بسیاری از افراد معتقدند که بهترین زمان سفر به تایلند و مالزی، ماه‌های مهر و آبان ( سپتامبر تا اکتبر) هستند. در این زمان کشورهای تایلند و مالزی دارای رطوبت هوای کمتری هستند و هنوز به اوج تعداد گردشگران نرسیده‌اند. البته دقت داشته باشید که آب و هوای تایلند و مالزی در شهرهای مختلف آن‌ها کمی متفاوت است.

بهترین زمان برای رزرو تور ترکیبی تایلند و مالزی

سخن پایانی

بازدید از شهرهای مختلف تایلند از قبیل بانکوک و پوکت و همچنین بهترین شهرهای مالزی مانند کوالالامپور و کوتا بهارو، با یکبار خرید تور ترکیبی تایلند و مالزی، امکان‌پذیر است. تور ترکیبی تایلند مالزی به دلیل بازدید همزمان از شهرها و جاذبه‌های حیرت انگیز این کشورها، سفری ارزان و به صرفه را برای شما به همراه دارد. در تورهای ترکیبی نیز مانند تورهای تکی تایلند، امکان انتخاب هتل برای مسافران وجود دارد. قیمت تورهای ترکیبی تایلند و مالزی ممکن است برحسب زمان سفر، فستیوال‌ها، نوع هتل، خدمات آن و مدت زمان اقامت شما متفاوت باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید