بررسی امنیت، هزینه و بهبود مستمر در نخستین سرویس تماس تصویری پیام‌رسان بومی

    کد خبر :451617

قابلیت تماس تصویری در پیام رسان بومی آی گپ از ابتدای دی ماه برای تمام کاربران با استفاده از فناوری ارتباط بی واسطه و ایمن بین دو کاربر برای تمام کاربران فراهم شده است.

آی گپ در تلاش است 3 دغدغه امنیت، رایگان بودن و بهبود تماس ها را در این سرویس برطرف کند.
دغدغه اول مجموعه آی گپ برقراری ارتباط با کیفیت در محیطی امن است و بر همین اساس تماس تصویری آی‌گپ از معماری P2P بهره می‌برد تا علاوه بر امنیت بالا، استاندارد کیفی مطلوبی در اختیار کاربر قرار دهد. در تماس تصویری آی‌گپ، با توجه به پهنای باند در دسترس کاربر، کیفیت تماس به صورت هوشمند تنظیم می‌شود.
موضوع دوم این است که سرویس تماس تصویری به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد و کاربران تنها هزینه ترافیک اینترنت مربوط به این تماس را پرداخت خواهند کرد. بر همین اساس ارتباط زنده در جلسات کاری و مصاحبه های ویدیویی یا تماس‌های خانوادگی از جمله کاربردهای این خدمت جدید هستند.
دغدغه سوم به روز سرویس تماس تصویری است و در همین راستا، همزمان با راه اندازی این سرویس تیم فنی آی گپ در تلاش است قابلیت های موجود در سرویس را بهبود بخشیده و تمام نیازهای کاربران را برطرف کند.
به گزارش فارس، این سرویس در سیستم عامل های مختلف: اندروید، ios، ویندوز، وب و مک برای کاربران قابل دسترسی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید