بتا One UI 7.0 چه زمانی منتشر می شود

    کد خبر :1083308
بتا One UI 7.0 چه زمانی منتشر می شود

شرکت سامسونگ در نظر دارد سیستم عامل اندروید 15 را با رابط کاربری One UI 7.0 منتشر کند و نسخه نهایی پاییز دردسترس قرار می‌گیرد.

بازتاب-انتظار می رفت سامسونگ روز گذشته آپدیت بتای One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 را منتشر کند، اما این اتفاق نیفتاد. به نظر می‌رسد تا پایان سامسونگ تأخیر داشته باشد، و ممکن است باید چند هفته صبر کنیم تا بتوانیم نسخه بزرگ بعدی One UI را دریافت کنیم. به‌روزرسانی بتا One UI 7.0 طبق اعلام سامسونگ در آگوست 2024 منتشر می‌شود.

طبق اطلاعاتی که دریافت کرده‌ایم، بروزرسانی One UI 7.0 اکنون در هفته سوم آگوست 2024 منتشر می‌شود. انتشار به دلیل بروزرسانی One UI 6.1.1 به تعویق افتاده که قرار است برای تاشوهای قدیمی، گوشی‌ها، تبلت‌ها و برخی گوشی‌های پیشرفته منتشر شود. به‌روزرسانی One UI 7.0 یک به‌روزرسانی بزرگ است، زیرا تغییرات عمده‌ای در طراحی UI و UX در مقایسه با One UI 6.0 ایجاد می‌کند.

بروزرسانی One UI 7.0 ابتدا برای Galaxy S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra منتشر خواهد شد. ممکن است ابتدا در کره جنوبی منتشر شود. آلمان، هند، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا. چین نیز ممکن است به بروزرسانی دسترسی پیدا کند، اما چند روز پس از انتشار اولیه آن صورت خواهد گرفت.

سامسونگ همچنین می‌تواند برنامه بتا One UI 7.0 را برای گوشی‌های پیشرفته قدیمی‌تر مانند Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra باز کند. باید دید برای گوشی های تاشو باز می شود یا خیر.

سامسونگ با One UI 7.0 تغییرات زیادی در طراحی ایجاد کرده که برخی از آنها در چند روز گذشته به بیرون درز کرده است. یک Quick Panel اصلاح شده وجود دارد که دارای دو صفحه است: تنظیمات سریع و اعلان‌ها. اعلان‌ها اکنون گردتر شده‌اند. طراحی صفحه قفل نیز تغییر کرده و اکنون دارای یک پاپ آپ وضعیت شارژ باتری و میانبرهای صفحه قفل ضخیم‌تر است. کشوی برنامه اکنون دارای یک نوار جستجو (Finder) در پایین است که استفاده از یک دست را بهبود می‌بخشد. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ نمادهای برنامه‌ها را برای بسیاری از برنامه‌های سهام خود از جمله دوربین، ساعت، مخاطبین، گالری، تلفن و اینترنت سامسونگ تغییر داده و آیکون‌های جدید قالب‌بندی Material You بهتری دارند.

سامسونگ همچنین اپلیکیشن دوربین را طراحی کرده که اکنون تمام تنظیمات و حالت‌ها را به سمت پایین صفحه نمایش دارد. این کار استفاده از دوربین را با یک دست راحت‌تر می‌کند. طبق گزارش‌ها، سامسونگ انیمیشن‌ها و انتقال‌های جدیدتر و روان‌تری را در One UI 7.0 معرفی کرده است.

برند کره‌ای تصمیم دارد تا آپدیت را بزودی دردسترس مخاطبان قرار دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید