با کوچکترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید

    کد خبر :936856
لپ تاپ

سری رایانه های شخصی کوچک بسیار جمع و جور از وان نوتبوک با مدل A1 Pro و موقعیت یابی غیر معمول تکمیل شده است. به جرات می توان گفت که A1 Pro یکی از کوچکترین مدل های موجود است.

بازتاب-‌سازنده می گوید که این یک لپ تاپ برای مهندسان فناوری اطلاعات ساخته شد. در این صورت، شرکت تضمین می کند که CAD/CAM/CAE، Creo Parametric و سایر برنامه ها روی دستگاه کار خواهند کرد.

لپ تاپ به خودی خود غیر معمول است. نخست اینکه از یک صفحه نمایش هفت اینچی استفاده می کند، یعنی به طور کلی، این یک راه حل بسیار کوچک خواهد بود. دوم اینکه طراحی به گونه ای است که صفحه نمایش می تواند 180 درجه بچرخد و لپ تاپ را به نوعی تبلت تبدیل کند و لولا به گونه ای ساخته شده که صفحه نمایش در یک صفحه افقی باز می شود.

با کوچکترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید

همچنین طیف گسترده ای از پورت ها وجود دارد. نه تنها USB 3.0 (x2)، micro-HDMI و USB-C 4.0 معمولی، بلکه RJ45 و حتی RS-232 نیز وجود دارد. علاوه بر این، عملکرد در اینجا نیز بسیار خوب است، زیرا هسته اصلی یک پردازنده از نوع اینتل Core i5-1130G7 تدارک دیده شد.

در سایر مشخصات باید به صفحه نمایش IPS با وضوح 1920 در 1200 پیکسل و نسبت تصویر 16:10 اشاره کرد. 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت SSD، وای فای 6، اسکنر اثر انگشت هم تعبیه شده و قیمت دستگاه 1080 دلار است. این نوت بوک با قیمت مناسبی در حال حاضر برای خرید موجود است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید