با خرید این شاسی بلند GAC گوشی هوآوی هدیه بگیرید

    کد خبر :1024415
GAC

شرکت GAC پیش فروش خودروی شاسی بلند الکتریکی هیبریدی (PHEV) ترومپچی ES9 خود را به طور رسمی در چین آغاز کرده است. این خودروی جدید در چهار مدل با قیمت‌های پیش فروش از 32 تا 37 هزار دلار روانه بازار خواهد شد.

بازتاب-Trumpchi ES9 در دو سبک طراحی متفاوت موجود است، یکی با ظاهری شهری و دیگری با سبک آفرود و خشن. سبک SUV شهری دارای یک جلوپنجره بزرگ با نوارهای تزئینی مشکی به سبک آبشاری و چراغ‌های جلو است که به هم متصل شدند. سبک آفرود هاردکور دارای طراحی جدید با قسمت جلوی تهاجمی و کیف ابزار مربعی در عقب است.

در داخل، این خودرو یک صفحه نمایش باریک 14.6 اینچی و یک کلاستر 12.3 اینچی LCD کاملاً چند لایه است. این خودرو همچنین به نسل جدیدی از اکوسیستم اتصال هوشمند رانندگی ADiGO 4.0 مجهز شده که دارای تراشه کوالکام Snapdragon 8155 بوده و از ارتقاء آنلاین OTA و عملکردهای کنترل از راه دور T-Box پشتیبانی می‌کند. ترامپچی ES9 از موتور ویژه هیبریدی 2.0T، گیربکس ویژه هیبریدی GMC400 و باتری ویژه PHEV که خود توسعه یافته بوده، نیرو می‌گیرد.

 

GAC

 

موتور 2.0 لیتری توربوشارژ دارای حداکثر قدرت 140 کیلووات و حداکثر گشتاور 330 نیوتن متر است. بسته باتری 25.57 کیلووات ساعتی از یک باتری لیتیومی سیستم مواد جدید پرقدرت و پرانرژی استفاده می‌کند که دارای برد الکتریکی خالص WLTC بیش از 100 کیلومتر، مصرف سوخت 6.05 لیتر در 100 کیلومتر، و محدوده کروز 1032 کیلومتر جامع WLTC است.

فراموش نکنید، جزئیات جالبی در مورد پیشنهاد قبل از رزرو وجود دارد: هرکسی که خودرو را از قبل رزرو کند، یک گوشی هوشمند هواوی میت 60 پرو رایگان دریافت خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید