باربری بین شهری | باربری برون شهری از تهران

    کد خبر :873702

جا به جایی و حمل و نقل هر نوع باری از شهری به شهر دیگر را باربری بین شهری یا برون شهری میگویند. اسباب کشی به شهرستان یا باربری به شهرستان نیز جز باربری های برون شهری محسوب میشود.

در باربری های بین شهری برون شهری، به دلیل مسافت های طولانی، بهتر است از خودروهای باربری درجه یک و سالم، بسته بندی اصولی و حرفه ای و همچنین پرسنلی کاربلد استفاده شود تا بار در حین باربری طولانی مدت، دچار آسیب و خدشه ای نشود. در صورتی که تمامی خدمات باربری خود را به شرکت های معتبر و کاربلد بسپارید، دیگر جای نگرانی و استرس برای اسباب کشی و باربری خود نخواهید داشت!

خودروهای باربری در باربری های برون شهری

به هنگام اسباب کشی و جا به جایی ، برای حمل بار و اثاثیه منزل و ادارات و… باید از خودورهای باربری استفاده کرد و انتخاب خودروی باربری مناسب بستگی به شرایط اسباب کشی یا باربری شما دارد. در واقع میتوان گفت “وزن بار” و “طول مسافت جا به جایی” دو معیار مهم در انتخاب خودروهای باربری به حساب می آیند.

در باربری های برون شهری و اسباب کشی به شهرستان ها ، ممکن است ازهر نوع باری استفاده شود. به همین منظور بهتر است در این باربری ها از شرکت های باربری و اتوباری کمک گرفته شود که از انواع خودرو های باربری مخصوص حمل بار در ابعاد و اوزان مختلف و همچنین مناسب برای شرایط مختلف، استفاده میکند.

خودرو های باربری را بصورت کلی میتوان به 3 دسته تقسیم کرد. دسته اول خودرو های باربری سبک و دسته دوم خودروهای باربری نیمه سنگین و دسته سوم هم خودروهای باربری سنگین  هستند. وانت بارها جز خودروهای باربری سبک هستند و لازم به ذکر است که  حمل بار در خودرو های باربری سبک به صورت استاندارد تا 500 کیلوگرم است.

از دسته خودروهای باربری نیمه سنگین میتوان به انوع کامیون ها، کامیونت ها، خاورها اشاره کرد. برای ارسال محموله هایی که وزن کمتری دارند از کامیون ها  که برای تردد در معابر شهری نسبت به تریلی ها مناسب تر هستند، استفاده میشود. برای حمل و نقل محموله هایی که وزن کمتر از 4 تن دارند ، کامیونت و خاور بهترین انتخاب هستند و به دو صورت مسقف و روباز مورد استفاده قرار میگیرند. برای حمل و نقل انواع کالا و محموله های صنعتی و شخصی غیر حساس از خاور و کامیونت روباز استفاده میشود اما برای باربری از تهران به شهرستان در صورتی که محموله حساس باشد (اثاثیه و لوازم منزل) باید از کامیونت یا خاور مسقف استفاده کرد.

از دسته خودروهای باربری سنگین نیز میتوان به تریلی کمرشکن، تریلی تانکر فاو، ترانزیت، ترانزیت یخچالی، تریلی بغلدار، تریلی کفی، 2تن ، چادری 3 محور، کمپرسی اشاره کرد. برای مثال، برای محموله های فوق سنگین، تریلی کمرشکن مناسب بوده و باری حمل انواع محموله های تجاری، میتوان از تریلی های تزانزیت چادری استفاده کرد.

من حیث المجموع میتوان گفت انتخاب خودرو باربری مناسب برای باربری شما براساس دو معیار مهم وزن بارو مسافت مبدا تا مقصد شما گزینش میشود.

حمل اثاثیه در باربری های برون شهری

حمل و نقل اثاثیه در باربری های برون شهری معمولا هنگام اسباب کشی به شهرستان ها اتفاق میوفتد. هنگام باربری های برون شهری، علاوه بر خودروهای باربری، باید به بسته بندی اثاثیه نیز توجه کرد.

در هنگام باربری و اسباب کشی ممکن است اثاثیه شما دچار خدشه یا خراش شوند، بشکنند، کثیف شوند، یا حتی بنابر دلایلی مانند قطعی سیم، به صورت کلی خراب شوند. بسته بندی اثاثیه اگر به صورت صحیح و اصولی اتفاق بیوفتد میتواند از احتمال بروز حادثه و آسیب تا حدود زیادی جلوگیری کند.

در باربری و اتوبار همسفربار، از روش هایی مدرن به کمک تجهیزات استاندارد استفاده میشود تا اثاثیه به درستی و اصولی بسته بندی شوند. اثاثیه در کارتن های بسته بندی زخیم و چندین لایه که میتواند ابعاد مختلفی نیز داشته باشد، قرار میگیرند. دور تمامی اثاثیه از نایلون های حبابدار استفاده میشود تا اثاثیه ضربه نبینند. بین و دور ظروف و مجسمات شکستنی نیز روزنامه های کاغذی پیچیده میشود تا در معرض ضربه نشکنند. از سلفون نیز جهت جلوگیری از آلودگی به گرد و غبار و کثیف شدن اثاثیه و مبلمان استفاده میشود و…

بسته بندی اثاثیه، تاثیر زیادی در داشتن یک اسباب کشی و باربری تمیز، ایمن و راحت دارد.

چه کالاهایی را میتوان در باربری های برون شهری ارسال کرد؟

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چه کالاهایی را میتوان در باربری های برون بری یا باربری به شهرستان ها ارسال کرد؟ در باربری های برون شهری و باربری به شهرستان ها، محدودیتی در ارسال بار وجود ندارد منتها بهتر است این موارد مدنظر قرار بگیرد که کالا و بار موردنظر، دارای ممنوعیت حمل نباشد و امکان حمل با خودروهای باربری وجود داشته باشد و جا به جایی دارای محدودیت تردد نباشد.

هزینه باربری های برون شهری

هزینه های باربری میتوان متفاوت و متغیر باشد. نمیتوان یک هزینه و قیمت ثابتی را برای تمامی خدمات باربری در نظر گرفت. این مقدار میتوان براساس برخی موارد تغییر کند:

♦ نوع خودرو باربری

♦ تعداد کارگران ارسالی

♦ تعداد دفعات باربری

♦ داشتن خدمات بسته بندی اثاثیه و…

برای آگاهی از هزینه دقیق باربری خود میتوانید با شرکت های باربری تماس گرفته و شرایط باربری خود را توضیح داده و از آنها راهنمایی بگیرید.

باربری و اتوبار همسفربار

شرکت همسفربار، سال های زیادی است که در زمینه باربری و اتوبار، فعالیت میکند و خدمات باکیفیتی را در این زمینه ارائه میدهد. تمامی این خدمات با هزینه هایی مقرون به صرفه و مناسب برای شما انجام میشود. باربری تهران همسفربار در فصل سرد و زیبای زمستان دارای 20 درصد تخفیف برای تمامی خدمات خود میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت همسفربار مراجعه کنید.

آدرس سایت: https://hamsafarbar.com/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید