این 5 گوشی را به جای گلکسی اس 22 خریداری کنید

    کد خبر :1096886
این 5 گوشی را به جای گلکسی اس 22 خریداری کنید

گوشی گلکسی اس 22 سامسونگ در سال 2022 رونمایی شد و در حالی که دو سال از عرضه آن می‌گذرد، بسیاری به دنبال جایگزینی برای آن هستند.

بازتاب-اگر به دنبال خرید پرچمداری هستید که جانشین گلکسی اس 22 باشد، در این فهرست قصد داریم شما را با بهترین جایگزین‌های اس 22 سامسونگ آشنا سازیم. مدل‌هایی که مشابه محصول برند کره‌ای هستند.

1-گلکسی اس 23 سامسونگ

این 5 گوشی را به جای گلکسی اس 22 خریداری کنید

صفحه نمایش گلکسی S23 دارای حداکثر روشنایی بالاتری است و از محافظ گوریلا گلس قوی‌تری برخوردار است، اگرچه سایز صفحه نمایش بدون تغییر باقی ماند. به لطف چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، قدرتمندتر است. مشخصات دوربین تا حد زیادی یکسان بوده، به جز یک دوربین سلفی با وضوح بالاتر. سامسونگ باتری را کمی بزرگ‌تر کرد. با این حال، سرعت شارژ روی 25 وات (سیمی) و 15 وات (بی سیم) همچنان قرار دارد. برای شارژ سریع‌تر، می‌توانید انواع پلاس و اولترا را دریافت کنید که ظرفیت باتری بالاتری نیز دارند.

گلکسی اس 22 اولترا البته چشمگیرترین دستگاه اینجاست که دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین دوگانه تله فوتو و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض است. این مدل دارای بزرگترین باتری در بین مدل‌های S22 است و زمان بیشتری را برای صفحه نمایش ارائه می‌دهد. از آنجایی که سری گلکسی اس 24 در حال حاضر عرضه شده، نسخه قبلی آن با تخفیفی ملایم نسبت به قیمت عرضه در دسترس است.

2-گوگل پیکسل 8

این 5 گوشی را به جای گلکسی اس 22 خریداری کنید

پیکسل 8 و 8 پرو هفت سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری از جمله سیستم‌عامل اندروید، کاهش ویژگی‌ها و نسخه‌های نگهداری امنیتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. از طرف دیگر گلکسی اس 22 تنها چهار آپدیت اندروید را ارائه می‌دهد. مدل‌های پیکسل 8 دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر با وضوح بالاتر و حداکثر روشنایی بیشتر هستند. آنها از تراشه Tensor G3 داخلی گوگل استفاده می‌کنند که عملکردی مشابه اسنپدراگون 8 نسل 1 دارد اما قابلیت یادگیری ماشینی بهتری ارائه می‌دهد.

مدل ساده دارای دوربین دوگانه عقب است و یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی هم دارد. وقتی صحبت از دوربین به میان می‌آید، مدل Pro یک معامله واقعی است. این دوربین دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی است. هر دو دوربین سلفی 10.5 مگاپیکسلی دارند.

مدل‌های پیکسل 8 همچنین از استانداردهای جدیدتر Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی می‌کنند و اتصال بهتری را ارائه می‌دهند. به علاوه، باتری بزرگ‌تر و پشتیبانی از شارژ سریع‌تر در مقایسه با گلکسی S22 ارائه می‌شوند. اگر Pixel 8 و Pixel 8 Pro برای جیب‌های شما خیلی عمیق هستند، می‌توانید Pixel 8a مقرون به صرفه‌تر را با کاهش کمی در دوام، سایز صفحه نمایش و شارژ سریع خریداری کنید.

3-موتورولا Moto G Stylus (2024)

این 5 گوشی را به جای گلکسی اس 22 خریداری کنید

Moto G Stylus (2024) جایگزین ارزان‌تری برای Galaxy S22 Ultra با پشتیبانی از قلم است. این مدل دارای صفحه نمایش کمی کوچک‌تر از S22 Ultra است اما بزرگ‌تر از S22 ساده محسوب می‌شود. با این حال، برای کاهش هزینه، موتورولا هیچ حفاظتی به هیچ یک از طرفین اضافه نکرده و دستگاه همچنین فاقد هر گونه استاندارد IP است. با این حال، Moto G Stylus از نسخه جدیدتر اندروید استفاده می‌کند.

این گوشی مجهز به اسنپدراگون 6 نسل 1 بوده که در میان گوشی‌های سطح پایین محبوبیت دارد. دستگاه موتورولا دارای سیستم دوربین عقب مناسبی بوده که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی می‌شود. برای دوربین سلفی، حسگر 32 مگاپیکسلی دارد که می‌تواند ویدیوهای 1080p ضبط کند. این گوشی هوشمند دارای ویژگی‌های ارتباطی مناسبی است. باتری 5000 میلی آمپرساعتی دارد و نسبت به اس 22 بهتر است.

 

4-وان پلاس 11

این 5 گوشی را به جای گلکسی اس 22 خریداری کنید

وان پلاس 11 جایگزین محکم دیگری برای Galaxy S22 است. این دستگاه دارای تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون 8 نسل 2 و صفحه نمایش بزرگ‌تر AMOLED با وضوح بالاتر است. گوشی هوشمند OnePlus همچنین با حافظه ذخیره‌سازی سریع‌تر و نسخه جدیدتر سیستم عامل اندروید عرضه می‌شود.

دوربین تنظیم شده هاسلبلاد در OnePlus 11 شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی دارای وضوح 16 مگاپیکسلی است. در حالی که دوربین‌های عقب امکان ضبط 8K را فراهم می‌کنند، دوربین سلفی تنها برای فیلمبرداری 1080p محدود شده است.

OnePlus استانداردهای بلوتوث و وای فای جدیدتری برای اتصال بهبود یافته دارد. این مدل شامل باتری 5000 میلی آمپرساعتی شده و از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند. اگرچه فاقد شارژ بی سیم است.

 

5-اپل آیفون 14

این 5 گوشی را به جای گلکسی اس 22 خریداری کنید

اپل و سامسونگ سال‌هاست که رقبای سرسختی بوده‌اند و از این رو، گنجاندن آیفون‌ها در این لیست منطقی است.  این تنها برند غیر اندرویدی است که می‌توانید تغییر دهید. تراشه A15 Bionic قدرت آیفون 14 و 14 پلاس را تامین می‌کند، در حالی که مدل‌های Pro دارای تراشه قدرتمندتر A16 Bionic هستند، اما باید مقدار زیادی پول خرج کنید. تمامی مدل‌های آیفون 14 دارای گواهی IP68 هستند و کیفیت ساخت بالایی دارند. آنها همچنین دارای نمایشگرهای OLED عالی هستند.

آیفون 14 و 14 پلاس معمولی دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی هستند، در حالی که مدل‌های پرو دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی هستند. مدل‌های Pro همچنین دارای مزیت دوربین تله فوتو اضافی برای عکس‌های زوم خیره‌کننده هستند. با این حال، آنها از همان دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. مدل‌های پلاس و پرو مکس دارای بیشترین ظرفیت باتری، 4323 میلی آمپر ساعت هستند، در حالی که دو مدل دیگر دارای ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت هستند. با این حال، همه آنها قابلیت شارژ یکسانی دارند، 15 وات (بی سیم) و 15 وات (سیمی).

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید