این جدید ترین تصویر گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ قبل از رونمایی است

    کد خبر :1034030

شرکت سامسونگ در نظر داشته سال 2024 نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود را به عنوان سری گلکسی اس 24 معرفی کند. اکنون تصویر رندر از مدل اولترا این خانواده رده بالا منتشر شد.

بازتاب- افشاگر صنعت Ice Universe رندر جدیدی از سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا را در صفحه Weibo خود منتشر کرد. خبرچین نوشت که این تصویر به گوشی هوشمند واقعی نزدیک‌تر است. افشاگر همچنین اضافه کرد که فریم تیتانیومی گلکسی اس 24 اولترا «بافت ظریفی مات دارد».

طبق شایعات، تنها پرچمدار این سری دارای فریم تیتانیومی خواهد بود، در حالی که گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس دارای فریم معمولی خواهند بود. اولین نمایش رسمی محصولات جدید سامسونگ (نه تنها گلکسی اس 24، بلکه لپ تاپ ها و سایر دستگاه های جدید) در ژانویه 2024 انتظار می‌رود.

 

گلکسی اس 24 اولترا

 

Ice Universe اولین کسی بود که به طور دقیق در مورد روند جدید تلفن‌های هوشمند با صفحه نمایش آبشاری، در مورد چتری‌های آیفون X، در مورد طراحی جدید آیفون 14 و در مورد سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی سامسونگ صحبت کرد. اطلاعات انحصاری در مورد محصولات جدید توسط منابعی در بخش تحقیق و توسعه این غول کره جنوبی به بیرون درز کرده است.

باید منتظر ماند تا سامسونگ در اوایل 2024 سری اس 24 را در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا معرفی کند. برند کره‌ای در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های جذاب و باکیفیت همراه سازد که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. پیش بینی شده بزودی این برند مدل‌های جدید را طی کنفرانسی در سانفرانسیسکو رونمایی کند.

این سری قطعا طراحی و سخت افزاری بهبودیافته خواهند داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید