ایران – قرقیزستان، امشب ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ ۹:۵۰
    کد خبر :1089897
ایران - قرقیزستان ورزشگاه فولادشهر

تیم‌ملی فوتبال ایران در آغاز دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (پنجشنبه) به میزبانی ورزشگاه فولادشهر و با قضاوت یوسوکه آراکی از قرقیزستان پذیرایی خواهد کرد.

دو تیم تاکنون چهار بار مقابل هم صف‌آرایی کرده‌اند که حاصل آن چهار برد برای ایران بوده است. از مجموع ۲۳ گل رد و بدل شده، ۲۱ گل از آن ایران و سهم قرقیز‌ها تنها دو گل بوده است.

تیم ملی فوتبال ایران پس از رویارویی با قرقیزستان باید به امارات سفر کند و با تیم ملی این کشور روبه‌رو شود. این مسابقه ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه سه‌شنبه ۲۰ شهریور در کرانه جنوبی خلیج فارس برگزار خواهد شد. قطر، ازبکستان و کره شمالی دیگر تیم‌های گروه A دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا هستند.

قرقیزستان در طول تاریخ حریف سختی برای ایران نبوده و تیم ملی در هر ۴ دیداری که برابر این تیم قرار گرفته به پیروزی رسیده است.

آخرین تقابل دو تیم به سال گذشته و تورنمنت کافا برمی‌گردد که تیم ملی با هدایت امیر قلعه‌نویی با نتیجه ۵ بر یک بر حریف پیروز شد.

این دو تیم تنها در یک دوره و در جام جهانی ۱۹۹۸ در مرحله مقدماتی با هم هم‌گروه بودند که تیم ملی برابر این تیم به پیروزی ۷ بر صفر و ۳ بر یک دست یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید