ایران خودرو برخی مدل های پرطرفدار را از سبد محصولات خود حذف کرد

    کد خبر :1072590
خط تولد دنا

عکس از آخرین خودرو- مربوط به خط تولید دنا پلاس-  تیرماه 1402

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص بعد از اجبار سازمان ملی استاندارد مبنی بر ارتقا استانداردهای خودرویی مجبور شد برخی محصولات خود را از سبد محصولاتی خود حذف کند.

البته این مساله برای آبی های جاده مخصوص تبعاتی نیز در پی داشت. به عنوان مثال اواخر سال گذشته خروج پژو پارس از سبد محصولاتی ایران خودرو به حدی با مخالفت ثبت نام کنندگان روبرو شد که مدیران این خودروساز مجبور شدند تا پایان بهار ۱۴۰۳ این محصول محبوب خود را در خطوط تولید نگه دارند.

در این مرحله نیز دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک از گردونه فروش خارج شد و ثبت نام کنندگان این مدل محبوب که در دور اول فروش محصولات شرکت های خودروساز در سامانه یکپارچه فروش خودرو اقدام کرده بودند باید به جای آن، دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک آپشنال یا رانا پلاس ارتفا یافته را انتخاب کنند.

آبی‌های جاده مخصوص دو محصول خود را به عنوان جایگزین دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک در دسترس متقاضیان قرار دادند.

به نظر می رسد عمده چالش متقاضیان با محصولات جایگزین افرایش قیمت آنها به نسبت خودروهایی باشد که پیش از این از سوی آنها در سامانه یکپارچه فروش انتخاب کرده بودند. این مخالفت ها در ارتباط با محصولات پیشنهادی جایگزین برای دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک نیز وجود دارد.

به نوشته اقتصاد نیوز؛ ایران خودرویی ها برای اینکه بتوانند دل مشتریان خود را به دست بیاورند؛ دو اقدام را در دستور کار قرار داده اند: اول اینکه امکان پیش فروش دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک آپشنال را برای ثبت نام کنندگان فراهم کردند. مشتریان می توانند دو بازه زمانی آبان یا آذر سال جاری را به عنوان موعد تحویل انتخاب کنند.

مشتریان دنا پلاس اتوماتیک اگر آبان ۱۴۰۳ قصد داشته باشند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند باید مبلغی حدود ۳۵۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب ایران خودرو واریز کنند. چنانچه موعد تحویل در آذر ماه امسال برای آنها مناسب باشد؛ مبلغ پیش پرداخت به حدود ۳۱۵ میلیون تومان کاهش می باید. البته الباقی قیمت خودرو به قیمت روز در زمان واگذاری از مشتریان دریافت خواهد شد.

مسیر دوم برای ثبت نام کنندگان دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک انتخاب رانا پلاس ارتقا یافته است. این محصول ایران خودرو با قیمت حدود ۴۵۷ میلیون تومان و در بازه ۹۰ روزه برای مشتریان فاکتور خواهد شد.

الیته فراموش نکنیم متقاضیان می توانند دنا پلاس اتوماتیک آپشنال را در بازه ۹۰ روزه نیز از ایران خودرویی ها تحویل بگیرند. قیمت این محصول خودرو حول و حوش ۷۰۰ میلیون تومان است.

این طرح جایگزینی برای آن دسته از متقاضیانی که دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک را انتخاب کرده و موعد تحول خودروی آنها تابستان ۱۴۰۳ اعلام شده در دسترس است. البته پیش از ورود به سایت فروش این خودروساز، ایران خودرویی برای متقاضیان واجد شرایط پیامک ارسال می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید