اپ های رایگان که هر کاربر آیفون باید داشته باشد

    کد خبر :1077857
اپ های رایگان که هر کاربر آیفون باید داشته باشد

آیفون اپل انقلابی در زندگی ما ایجاد کرده و ابزاری ضروری برای بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان است. این گوشی هوشمند اساسی است که از همان ابتدا، اکثراً همه چیزهایی را که برای پوشش نیازهای فناوری روزانه خود نیاز دارید، دارد.

بازتاب-به ناوبری نیاز دارید؟ اپلیکیشن اپل Maps برای شما تدارک دیده شده است. می‌خواهید وب گردی کنید؟ سافاری وجود دارد. ناگفته نماند، اپل برخی از سرویس‌های فرست پارتی عالی مانند iMessage، FaceTime، Music و Photos دارد که همگی مجموعه‌ای از ویژگی‌های برجسته را ارائه می‌دهند.

البته زیبایی یک گوشی هوشمند مدرن این است که با نصب اپلیکیشن‌های دیگر می‌توان آن را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید. آیفون به دلیل عدم استفاده از نرم افزارهای زائد معروف است، به این معنی که، جدا از خدمات و برنامه‌های اپل، کاربران یک بوم خالی در مورد نحوه استفاده از گوشی خود دارند. مطمئناً، این اغلب شامل نصب برنامه‌های ضروری مانند YouTube، Netflix، Instagram و Spotify می‌شود، اما در مورد برخی از سرویس‌های حاشیه‌ای چطور؟

در این مقاله قصد داریم بهترین اپ‌های رایگان کاربردی را به شما معرفی کنیم تا در گوشی آیفون خود نصب کنید.

AllTrails

اپ های رایگان که هر کاربر آیفون باید داشته باشد

اپل Maps دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های قوی است که شامل مسیرهای محلی شده و همین امر را می‌توان در مورد گوگل مپ نیز گفت. با این حال، اگر واقعاً به سبک زندگی در فضای باز علاقه دارید، AllTrails  راهی برای رفتن است. این یک برنامه ناوبری برای یافتن مسیرهای محبوب برای پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری در کوهستان است. با استفاده از این برنامه، اکتشاف نه تنها سرگرم کننده‌تر بوده، بلکه بسیار ایمن‌تر است.

بنابراین، AllTrails چه چیزی دارد که دیگر اپ‌ها ندارند؟ برای شروع، بیش از 400000 مسیر انتخاب شده در سراسر جهان دارد. علاوه بر این، AllTrails سطح دشواری، از جمله افزایش ارتفاع را به شما نشان می‌دهد، که برای کاوشگران آماتور و باتجربه بسیار مهم است. پس از رسیدن به مسیر، AllTrails شما را با استفاده از GPS گوشی راهنمایی می‌کند تا هرگز گم نشوید حتی با Apple Watch هم کار می‌کند!

با این حال، چیزی که AllTrail را واقعا متمایز می‌سازد، جامعه دوستانه و پر جنب و جوش آن است که از حدود 60 میلیون کاربر تشکیل شد. این بدان معناست که توصیه‌هایی از کوهنوردان یا دوچرخه‌سواران با تجربه‌تر و تصاویری در بیشتر مسیرها پیدا خواهید کرد که تصویر واضح‌تری از آنچه در بیابان در انتظار شماست به شما می‌دهد.

Character.AI

اپ های رایگان که هر کاربر آیفون باید داشته باشد

اپل در بازی هوش مصنوعی کمی عقب است، زیرا گوگل و سامسونگ با سری گوشی‌های Pixel 8 و Galaxy S24 گام‌های بزرگی به سوی آینده هوش مصنوعی برداشته‌اند. با این حال نگران نباشید، زیرا می‌توانید با برنامه Character.AI در آیفون خود طعم هوش مصنوعی را نیز بچشید، البته تا زمانی که چت بات هوش مصنوعی جدید اپل به ناچار وارد شود.

این اپلیکیشن شخصیت‌های چت بات هوشمند و ساخته شده‌ای را معرفی می‌کند که کاربران می‌توانند با آنها در موضوعات مختلف چت کنند. آیا می‌خواهید با آلبرت انیشتین در مورد نسبیت عام و سایر موضوعات مرتبط با فیزیک مانند مکانیک کوانتومی صحبت کنید؟ Character.AI می‌تواند شما را به آنجا برساند. همچنین می‌توانید جدول زمانی دیگری را بررسی کنید که در آن آبراهام لینکلن ترور نشده یا مناظره اردن و لبرون را به رختخواب بکشید. Character.AI می‌تواند تقریباً در مورد هر موضوعی که بخواهید با یک دوست صحبت کنید، رسیدگی کند.

با این حال، Character.AI می‌تواند کارهای دیگری نیز انجام دهد که آن را از چت‌بات‌های دیگر جدا می‌کند، مانند ChatGPT یا Google Bard. یعنی، این برنامه به شما امکان می‌دهد تا حداکثر 10 کاراکتر را در یک چت گروهی قرار دهید و یک مکالمه وحشی را مشاهده کنید، یا می‌توانید شخصیت خود را بسازید و به افراد دیگر اجازه دهید با آن بازی کنند. جامعه همچنین قوی است و شخصیت‌های جدید جالبی هر روز به آن اضافه می‌شوند. به طور کلی، Character.AI به تخیل شما اجازه می‌دهد تا جریان پیدا کند و سپس آن را با غبار هوش مصنوعی جادویی بپاشید تا آن را حتی جذاب‌تر کند. استفاده از آن کاملا رایگان بوده و یک همراه عالی در پرواز یا قطار سواری است.

AirCare

اپ های رایگان که هر کاربر آیفون باید داشته باشد

آلودگی هوا یک مسئله بزرگ بهداشت عمومی است، به ویژه در شهرهای بزرگ با ترافیک متراکم و فضاهای باز کم. در حالی که مبارزه بشریت با آلودگی با سرعت زیاد ادامه دارد، شما حداقل می‌توانید با پوشیدن ماسک N95 از خود در برابر ذرات مضر و مواد شیمیایی موجود در جو محافظت کنید. همچنین ممکن است بخواهید اپلیکیشن AirCare را روی آیفون خود نصب کنید، زیرا به شما امکان می‌دهد کیفیت هوای منطقه خود را کنترل کنید.

AirCare یک برنامه کاربردی رایگان برای کاربران آیفون است. این رابط کاربری ساده با طراحی مدرن دارد و بسیار سریع راه‌اندازی می‌شود. با این حال، برنامه حاوی اطلاعات جامعی در مورد آلاینده‌هایی است که تنفس می‌کنید، از جمله توصیه‌هایی مانند “پوشیدن ماسک” یا “بستن پنجره‌ها و محدود کردن فعالیت در فضای باز”.

AirCare از داده‌های مکان شما استفاده می‌کند و پس از باز کردن آن، AQI (شاخص کیفیت هوا)، مقدار گرده و شاخص UV را به شما ارائه می‌دهد. AQI یک سیستم استاندارد است که بر اساس آلاینده‌های مختلف موجود در هوا از جمله ذرات PM10 و PM2.5، ازن (O3)، مونوکسید کربن (CO)، دی اکسید نیتروژن (NO2) و دی اکسید گوگرد (SO2) محاسبه می‌شود. همه اینها با یک ضربه فاصله دارند، کافیست روی کادر AQI کلیک کنید و AirCare آنها را برای شما آماده خواهد کرد.

Strava

اپ های رایگان که هر کاربر آیفون باید داشته باشد

مطالعات و مقالات متعدد تحقیقاتی ثابت کرده‌اند که رقابت‌پذیری می‌تواند به طور قابل‌توجهی عملکرد ورزش و تناسب اندام را بهبود بخشد. Strava که یکی از محبوب‌ترین خدمات تناسب اندام در بین دوچرخه سواران و دوندگان است، از این مزیت استفاده می‌کند و شما را مجبور می‌کند شدت ورزش خود را افزایش داده و زودتر به اهداف خود برسید.

مانند سایر برنامه‌های تناسب اندام، Strava به شما اجازه می‌دهد تا هر فعالیتی را با استفاده از GPS آیفون خود ردیابی کنید و همچنین می‌توانید با اپل واچ یا سایر ردیاب‌های تناسب اندام مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید. با این حال، زیبایی واقعی Strava جامعه پر جنب و جوش آن است. از آماتور گرفته تا حرفه‌ای، به نظر می‌رسد ورزشکاران Strava را به سایر برنامه‌های تناسب اندام ترجیح می‌دهند و دلیل اصلی آن سیستم رتبه‌بندی است.

یعنی، هنگامی که فعالیت خود را به پایان می‌رسانید، روی نقشه دیجیتالی پوشانده می‌شود و نتایج شما با سایر ورزشکارانی که در همان مسیر یا یک فاصله دویده یا سوار شده‌اند مقایسه می‌شود. Strava تابلوهای امتیازات تمام دوران را برای مردان و زنان و همچنین تابلوهای امتیازات کلی ارائه می‌دهد، به این معنی که می‌توانید به سرعت بررسی کنید که چگونه با سایر ورزشکاران مقایسه می‌کنید.

Snapseed

اپ های رایگان که هر کاربر آیفون باید داشته باشد

برنامه Photos تعبیه شده در آیفون شما دارای یک ویژگی ویرایش قوی بوده که به شما امکان می‌دهد برش/صاف کنید، نوردهی را تغییر دهید، روتوش کنید و یک فیلتر روی تصویر خود اعمال کنید. با این حال، اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری را وارد کنید و ویژگی‌های ویرایش فتوشاپ را به صورت رایگان به آیفون خود بیاورید، Snapseed گوگل را امتحان کنید.

گوگل با بهبود عکس‌ها از طریق نرم‌افزار غریبه نیست، زیرا الگوریتم‌های تصویری آن با پردازش تصویر در سری گوشی‌های پیکسل خود معجزه می‌کنند. Snapseed از برخی این الگوریتم‌ها استفاده می‌کند اما آنها را یک قدم جلوتر می‌برد و کنترل خلاقانه کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید تصاویری واقعا برجسته بسازید.

Snapseed در رابط کاربری ساده و کاربردی خود به شما این امکان را می‌دهد که منحنی‌ها و تراز سفیدی را تنظیم کنید، از ویژگی انتخاب براش مانند Lightroom برای بهبود بخش‌های خاصی از تصویر استفاده کنید، یا دو عکس را برای ایجاد نوردهی دوگانه انتخاب کنید. علاوه بر این، برنامه دارای یک ویژگی درمانی قوی است که می‌تواند لکه‌ها را پاک کند و مجموعه‌ای غنی از فیلترها که به چندین گروه تقسیم می‌شوند. آیا می‌خواهید یک تصویر دراماتیک‌تر یا شاید ظاهری به سبک هالیوودی دانه‌دار داشته باشید؟ Snapseed شما را تحت پوشش قرار می‌دهد.

Duolingo

اپ های رایگان که هر کاربر آیفون باید داشته باشد

ساده‌ترین راه برای یادگیری یک زبان جدید استفاده از Duolingo است، برنامه آموزشی رایگان برای iPhone که به شما کمک می‌کند 43 زبان بیاموزید، 39 زبان برای کاربران انگلیسی‌زبان. برخلاف سایر برنامه‌های آموزشی، Duolingo از مینی‌بازی‌ها استفاده می‌کند که باید فرآیند یادگیری را سرگرم‌کننده‌تر کند و به شما امکان می‌دهد زبان را سریع‌تر یاد بگیرید. مینی بازی‌ها با پیشرفت شما پیچیده‌تر می‌شوند و می‌توانید هر جنبه‌ای از زبان را یاد بگیرید، از جمله صحبت کردن، گوش دادن و خواندن. Duolingo اخیراً یادگیری ریاضی و موسیقی را در نظر گرفته است که بر جذابیت آن افزوده است.

رابط کاربری نیز به خوبی طراحی شده است و به لطف حروف بزرگ و تصاویر واضح، استفاده از این برنامه بسیار راحت است. با این وجود، تبلیغات گه‌گاه فرآیند یادگیری را مختل می‌کند و از دست دادن قلب‌های بیش از حد می‌تواند سرعت شما را کاهش دهد.

INCI Beauty

اپ های رایگان که هر کاربر آیفون باید داشته باشد

INCI Beauty برنامه‌ای است که می‌تواند به شما کمک کند تا در دریای محصولات آرایشی و بهداشتی پیمایش کنید و محصولاتی را پیدا کنید که حاوی مواد شیمیایی مضر نباشد. از اطلاعات مقالات علمی مختلف، نهادهای نظارتی و داده‌های ارائه شده توسط خود برندهای زیبایی استفاده می‌کند تا الگوریتم‌های زیبایی INCI را ایجاد کند که اطلاعاتی درباره مواد شیمیایی موجود در یک محصول بهداشت شخصی به شما می‌دهد و در نهایت به هر محصول از 0 تا 20 امتیاز می‌دهد.

علاوه بر این، INCI Beauty همه مواد تشکیل دهنده را فهرست می‌کند و به آن گل سبز (خوب)، گل زرد (رضایت بخش)، گل نارنجی (نه خیلی خوب) یا قرمز (احتمالا خطرناک) می‌دهد. همچنین می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد هر ماده شیمیایی به همراه منابع دریافت کنید.

Sky Guide

اپ های رایگان که هر کاربر آیفون باید داشته باشد

Sky Guide نوعی افلاک نما شخصی است که با استفاده از دوربین آیفون، حسگرهای موقعیتی و برخی حقه‌های واقعیت افزوده اطلاعاتی در مورد اجرام آسمانی مختلف مانند ستارگان، سیارات و ماهواره‌ها به شما می‌دهد. هنگامی که شروع به استفاده از برنامه می‌کنید، صورت‌های فلکی را در آسمان شب می‌پوشاند و تشخیص آنها را بسیار آسان‌تر از استفاده از چشمان خود می‌کند.

علاوه بر این، راهنمای آسمان می‌تواند اطلاعات دقیقی در مورد بیشتر ستارگان قابل مشاهده در آسمان شب و همچنین سیارات منظومه شمسی به شما بدهد. از این نظر، استفاده از آن نه تنها سرگرم کننده بوده، بلکه بسیار آموزشی است. همچنین ممکن است شما را مجبور به کشف سیاره ما کند. به دلیل آلودگی نوری، رصد ستارگان به آن اندازه که بود قابل دسترسی نیست، به این معنی که برای دیدن آسمان کامل شب باید به بیابان بروید و راهنمای آسمان را به محدودیت‌هایش برسانید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید