اپل در سال 2025 سورپرایزی برای طرفداران آیفون دارد

    کد خبر :1081990
اپل در سال 2025 سورپرایزی برای طرفداران آیفون دارد

اپل هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند و سپتامبر نیز سری آیفون 16 رونمایی خواهند شد.

بازتاب-اپل هنوز سری آیفون 16 را اعلام نکرده، اما پیش از آن، شایعاتی در مورد سری آیفون‌های سال آینده در فضای وب فاش شد. گفته شده که سری آیفون 17 ادعایی به جای نسخه پلاس، دارای یک نوع جدید با پسوند اسلیم است. اخیراً، مینگ چی کو، تحلیلگر، مشخصات و طراحی آن را بیشتر آشکار کرده است و نشان می‌دهد که اپل می‌تواند با طراحی یک دوربین عقب، بر حفظ نمای باریک تمرکز کند. انتظار داریم آیفون 17 اسلیم با تراشه A19 کار کند.

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور زنجیره تامین، انتظارات خود را از آیفون 17 اسلیم در یک پست شبکه مدیوم ​به اشتراک گذاشت. او بیان کرده که مدل اسلیم آیفون 17 به جای رقابت بر روی مشخصات سخت افزاری، بر طراحی براق تاکید دارد. Kuo می‌گوید که تنها یک دوربین با زاویه دید عریض در عقب دارد. آیفون 17 اسلیم با یک لنز حرکت غیرعادی از سوی اپل خواهد بود زیرا این غول فناوری به طور سنتی دو دوربین در مدل‌های استاندارد و پلاس و سه دوربین در نسخه پرو ارائه می‌دهد. جزئیات در مورد قابلیت‌های دوربین آیفون 17 اسلیم ناشناخته باقی مانده، اگرچه انتظار داریم سایر مدل‌های سری آیفون 17 دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی باشند.

علاوه بر این، کو افزود که آیفون 17 اسلیم صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح 1260×2740 پیکسل و جزیره پویا خواهد داشت. در سوی دیگر  این گوشی دارای تراشه A19 به همراه تراشه 5G داخلی اپل است. همچنین آیفون 17 پرو و ​​آیفون 17 پرو مکس رده بالا با تراشه A19 Pro عرضه می‌شوند.

اپل در سال 2025 سورپرایزی برای طرفداران آیفون دارد

انتظار می‌رود اپل از فریم میانی آلیاژ آلومینیوم تیتانیوم برای آیفون 17 اسلیم استفاده کند. نسبت تیتانیوم می‌تواند کمتر از فریم میانی پرو و ​​پرو مکس فعلی باشد. گفته می‌شود سایر مدل‌های آیفون 17 از فریم میانی آلومینیومی استفاده خواهند کرد.

پست Kuo شایعات مربوط به برنامه این شرکت جهت توقف تولید آیفون 17 پلاس را تایید می‌کند. به دلیل فروش کم، اپل احتمالاً مدل پلاس را از سری آیفون 17 با اضافه کردن نسخه جدید آیفون 17 اسلیم حذف خواهد کرد. کو گفت:

مدل جدید فوق باریک جایگزین پلاس نیست. در مقابل، اپل در حال بررسی روندهای طراحی جدید فراتر از خط تولید آیفون‌های موجود است.

وی خاطرنشان می‌کند که مدل پلاس تنها حدود 5 تا 10 درصد از کل محموله‌های آیفون را به خود اختصاص می‌دهد، که نشان داده پلاس یک مدل غیرقابل عرضه است. اپل هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی وعرضه می‌کند. این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را با ویژگی‌های برجسته عرضه دارد. احتمال اینکه شاهد عرضه گوشی هوشمند جدید این کمپانی باشیم که با نام پلاس عرضه خواهد شد، دور از انتظار است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید