اولین ربات رومیزی اندرویدی توسط شیائومی معرفی شد

    کد خبر :1002775
ربات رومیزی

به تازگی شیائومی اولین ربات رومیزی اندرویدی خود را به نام JoyfulRobotics معرفی کرد. رباتی که از طراحی جذاب برخوردار بوده و قابلیت‌هایی را در اختیار مخاطب خود ارائه می‌دهد.

بازتاب-شیائومی مجموعه ویژگی‌های نوآورانه در این ربات تعبیه کرده و قرار است موجی را در زمینه سخت افزاری هوش مصنوعی ایجاد کند. طراحی ربات شامل صفحه‌نمایش دایره‌ای 2.1 اینچی شده که در قسمت کناری آن بخش گوش مانندی قرار گرفته و ظاهری دوست‌داشتنی به JoyfulRobotics بخشیده است.

این ربات نه تنها با مخاطب می‌تواند تعامل داشته باشد، بلکه قابلیت حرکت کردن به سمت چپ و راست هم دارد. شیائومی اعلام کرده ربات از سیستم عامل GeeUI برخوردار بوده و این پلتفرم امکان می‌دهد ربات با انسان تعامل واقع‌گرانه و هوشمندانه داشته باشد.

ربات رومیزی

بزودی با عرضه JoyfulRobotics، شیائومی به توسعه دهندگان نرم افزاری اجازه خواهد داد تا برنامه‌هایی را برای این ربات توسعه دهند. ربات رومیزی JoyfulRobotics با قابلیت‌های دستیار صوتی چینی، بازخورد لمسی، کنترل ژست‌های حرکتی، اجرا برنامه‌های گوشی محور، و «حالت تعامل پنجم» نامشخص، تطبیق پذیری استثنایی را با محیط پیرامون خود خواهد داشت. 

صفحه نمایش دایره‌ای 2.1 اینچی آن در ارتفاع 16.5 سانتی‌متری، اطلاعات مختلفی مانند زمان، حفظ کلمات، یادآوری پیام، موضوعات داغ، شمارش معکوس، تماس‌های دریافتی را نمایش می‌دهد. این ربات دارای قابلیت شارژ بی‌سیم و پشتیبانی از شارژ سیمی USB-C است. توانایی‌های تعاملی ربات به دستورات صوتی محدود نمی‌شود. همچنین می‌تواند از طریق ژست‌ها، لمس و کنترل با گوشی هوشمند، ارتباط برقرار کند و یکپارچه‌سازی با زندگی روزمره کاربران را ممکن می‌سازد.

قیمت این ربات توسط شیائومی اعلام نشده اما یک هفته دیگر راهی بازار چین خواهد شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید