اولین تصویر گوشی مورد انتظار سامسونگ گلکسی S24 FE

    کد خبر :1085625
اولین تصویر گوشی مورد انتظار سامسونگ گلکسی S24 FE

شرکت سامسونگ بزودی قصد دارد جانشین مدل محبوب S23 FE را با نام گلکسی S24 FE معرفی و عرضه کند.

بازتاب– سامسونگ گلکسی S24 FE پس از نمایش در صفحه پشتیبانی، اکنون به طور گسترده لو رفته است و طراحی رسمی و مشخصات آن را فاش شد. طراحی گوشی چیز جدیدی را معرفی نمی‌کند. شباهت زیادی به سایر گوشی‌های سری گلکسی اس 24 دارد. با این حال، سامسونگ این نسل از گوشی هوشمند FE را به نمایشگر بزرگ‌تری در مقایسه با نسل قبلی خود مجهز می‌کند.

اولین تصویر گوشی مورد انتظار سامسونگ گلکسی S24 FE

بر اساس اطلاعات فاش شده، گلکسی S24 FE دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است که نسبت به صفحه نمایش 6.4 اینچی گلکسی اس 23FE بیشتر است. همچنین میزان روشنایی از 1450 نیت به 1900 نیت افزایش یافته، در حالی که نرخ نوسازی در 120 هرتز باقی می‌ماند. با نمایشگر بزرگ‌تر، طبیعی است که ابعاد گوشی تغییر کند. با این حال، سامسونگ علیرغم بزرگ‌تر کردن S24 FE، پیشرفت قابل توجهی در باتری ایجاد نکرده است. این باتری 4565 میلی آمپرساعتی خواهد داشت که تنها نسبت به باتری 4500 میلی آمپرساعتی قبلی خود کمی افزایش یافته است.

عمر باتری 29 ساعت پخش ویدئو و 78 ساعت صدا تخمین زده شد. با این حال، استفاده در دنیای واقعی در نهایت استقامت دستگاه را تعیین می‌کند. جالب اینجاست که این گزارش همچنین نشان می‌دهد که این گوشی از یک چیپست Exynos 2400e، یک نوع از تراشه پرچم‌دار، نیرو می‌گیرد. به عنوان یک دستگاه 2024، طبیعتاً دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی خواهد بود. گلکسی S24 FE احتمالا ویژگی‌هایی مانند استودیوی پرتره، Circle to Search و Generative Edit را ارائه می‌دهد.

اولین تصویر گوشی مورد انتظار سامسونگ گلکسی S24 FE

به نظر می‌رسد سیستم دوربین ترکیبی آشنا از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر باشد. در حالی که سامسونگ اخیراً بهبودهایی را در پردازش دوربین نشان داده، قابلیت‌های عکاسی S24 FE عامل مهمی در تعیین ارزش کلی آن خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت Galaxy S24 FE وجود ندارد. S23 FE بیش از 599 دلار قیمت دارد، بنابراین با توجه به نمایشگر بزرگ‌تر و چیپست جدید، افزایش قیمت برای S24 FE محتمل است.

سامسونگ نسل جدید گوشی گلکسی S23 FE را با طراحی نسبتا بهبودیافته و مشخصات کلیدی برجسته رونمایی خواهد کرد. انتظار داریم در سپتامبر یا پاییز امسال رونمایی انجام گیرد و شاهد بروزرسانی بسیار بهتر نسبت به نسل قبل باشیم. تاکنون شایعات متعددی درباره گلکسی S24 FE منتشر شد که هیچ یک به تایید یا تکذیب شرکت کره‌ای نرسید. برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید