اولین تصویر پلی استیشن 5 پرو سونی نمایان شد

    کد خبر :1088874
اولین تصویر پلی استیشن 5 پرو سونی نمایان شد

سونی قصد دارد بزودی کنسول میان نسلی پلی استیشن 5 پرو خود را معرفی کند و اکنون اولین تصویر آن فاش شد.

بازتاب– نسخه پرو از پلی استیشن 5 تاکنون جزئیات بسیاری از آن فاش شد. PS5 Pro مدتی است که تحت شایعه قرار دارد و انتظار می‌رود سونی این کنسول را قبل از پایان سال جاری معرفی کند. گزارش‌ها و شایعات قبلی جزئیات ارتقای سخت‌افزاری را که کنسول جدید احتمالاً بر PS5 انجام می‌دهد، نشان می‌داد. اکنون طراحی PS5 Pro به همراه برنامه‌های سونی برای رونمایی آن به بیرون درز کرده است.

این اطلاعات از افشاگر قابل اعتماد billbil-kun بدست آمده که سابقه ارائه اطلاعات دقیق در مورد بازی‌های اعلام نشده و سخت افزار کنسول را دارد. در گزارش Dealabs که پنجشنبه منتشر شد، او اطلاعاتی در مورد نام رسمی احتمالی کنسول آینده، جزئیات طراحی و جدول زمانی عرضه آن به اشتراک گذاشت. با توجه به billbil-kun، پلی استیشن 5 پرو نام این کنسول است.

فاش کننده همچنین طرحی از PS5 Pro ادعایی را به اشتراک گذاشت که ظاهراً بر اساس تصویری از جلوی جعبه بسته بندی نهایی کنسول جدید است. در این گزارش ادعا شده بود که این تصویر به دلایل کپی رایت نمی‌تواند به اشتراک گذاشته شود، اما تصویر طراحی کنسولی شبیه به PS5 Slim را نشان می‌دهد که سال گذشته معرفی شد. به نظر می‌رسد که صفحه‌های ظاهری PS5 Pro دارای سه نوار افقی مشکی هستند و جلوی کنسول با دو پورت USB Type-C و دکمه پاور مانند PS5 است. ظاهراً کنسول آینده رنگ سفید پلی استیشن 5 را حفظ کرده است. همچنین به نظر ضخیم‌تر از PS5 اسلیم خواهد بود.

اولین تصویر پلی استیشن  5 پرو سونی نمایان شد

با این حال، عجیب است که طرح PS5 Pro فاقد یک درایو دیسک بوده و این امکان وجود دارد که تصویر بر اساس نسخه دیجیتالی کنسول باشد. افشاکننده نتوانست وجود نسخه دیسک درایو PS5 Pro را تایید کند، اما گفت که می‌توان یک درایو دیسک خارجی را مانند PS5 Slim به کنسول متصل کرد.

در نهایت، این افشاکننده، برنامه‌های سونی برای معرفی این کنسول را روشن کرد. در اوایل این هفته، شایعاتی مبنی بر آماده شدن سونی برای میزبانی از یک رویداد State of Play تا پایان سپتامبر منتشر شد و جف گراب از Giant Bomb فاش کرد که این شرکت ممکن است PS5 Pro را در رویداد معرفی کند. به گفته billbil-kun، پلی استیشن 5 پرو “بسیار زود”، در نیمه اول سپتامبر 2024 معرفی خواهد شد.

 برای کسب جزئیات بیشتر باید تا سپتامبر امسال منتظر ماند تا کنسول میان نسلی جدید را ملاقات کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید