اولین تصویر نخستین پیکاپ کیا منتشر شد

    کد خبر :1100786
اولین تصویر نخستین پیکاپ کیا منتشر شد

پیکاپ‌ها لزوماً قرار نیست زیبا باشند، اما اگر خیلی عجیب و غریب نباشند، مطمئنا به شما کمک می‌کند. کیا می‌داند که اولین حضورش در بخش پیکاپ از نظر طراحی کمی غیر متعارف است.

بازتاب-با این حال، برای کسانی که فکر می‌کنند تاسمان استاندارد بیش از حد بد ظاهر است، نوید یک «رفع» را می‌دهد. به طور خاص، آن قوس چرخ‌های عجیب و غریب با یک قسمت رسمی بدنه که قبلاً طراحی شده، عادی‌تر به نظر می‌رسند.

مدیر عامل کیا استرالیا، دیمین مردیت، در صحبت با مجله Carsales، اشتیاق خود را در مورد اینکه چگونه رقیب فورد رنجر به مشخصات کمتر عجیب و غریبی دست خواهد یافت، پنهان نکرد:

“خبر بسیار خوبی است. می‌توانم به شما اطمینان دهم که لوازم جانبیدر زمان عرضه وجود خواهد داشت.  چیزی که من دوست دارم آن را “سبیل تام سلک بنامم، به صورت اختیاری به نفع گلگیرهای کشیده شده که کل قوس چرخ را احاطه کرده‌اند، جایگزین می‌شود.”

اولین تصویر نخستین پیکاپ کیا منتشر شد

این امر باعث می‌شود تاسمان پس از نصب روکش اضافی کمتر ناهموارتر به نظر برسد. از طرف دیگر، مشتریان می‌توانند خودرو را با گلگیرهای استاندارد هماهنگ با رنگ باقی بدنه سفارش دهند. ما می‌توانیم تصور کنیم که قطعه رنگ بدنه به اندازه پنل رنگ نشده برجسته نمی‌شود.

کیا هفته گذشته تاسمن آماده تولید را در تصاویر تیزری بدون استتار آشکار کرد. چند روزی تا اولین نمایش جهانی فاصله داریم زیرا این پیکاپ در تاریخ 29 اکتبر در نمایشگاه بین‌المللی خودرو جده 2024 رونمایی خواهد شد. در ابتدا، ما به احتمال زیاد فقط کابین را خواهیم دید، اما ظاهراً یک کابین دو نفره نیز در نظر گرفته شده است. ما لزوماً روی ویزای ایالات متحده برای تاسمن حساب نمی‌کنیم زیرا با توجه به مالیات 25 درصدی، با قیمت بالایی به اینجا می‌رسد. پیکاپ نخست کیا در کره جنوبی ساخته خواهد شد و عمدتا استرالیا، آفریقا و خاورمیانه را هدف قرار خواهد داد.

 اگرچه ما مدام می‌گوییم تاسمان اولین پیکاپ کیا است، اما از نظر فنی این درست نیست. Bongo یک پیکاپ کابوور است که این شرکت از سال 1980 در کره جنوبی به فروش رسانده است. مدل نسل چهارمی که در سال 2005 عرضه شد اخیراً به روز شده، بنابراین حداقل برای چند سال دیگر باقی خواهد ماند. در حقیقت تاسمان اولین پیکاپ جهانی کیا به حساب می‌آید تا تاریخ صنعت خود کمپانی.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید