اولین تصویر آیفون 16 پرو مکس منتشر شد

    کد خبر :1083692
اولین تصویر آیفون 16 پرو مکس منتشر شد

اپل هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های آیفون خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین بزودی باید شاهد رونمایی سری آیفون 16 باشیم.

بازتاب-اپل احتمالاً سری آیفون 16 را در سپتامبر امسال عرضه خواهد کرد. با این حال، یک افشای اخیر قبلاً گزینه‌های رنگی آیفون 16 را فاش کرده است. همان اطلاعات دهنده اکنون گزینه‌های رنگی آیفون 16 پرو مکس را فاش کرده است.

با قضاوت از روی تصویر، آیفون 16 پرو در سه رنگ، تیتانیوم طبیعی، تیتانیوم سفید و تیتانیوم مشکی در دسترس خواهد بود. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل پیش از این گزارش داده بود که 16 پرو و ​​16 پرو مکس دارای گزینه رنگ رز تیتانیوم نیز خواهند بود.

برای مرجع، آیفون 15 پرو و ​​15 پرو مکس در چهار رنگ، تیتانیوم طبیعی، تیتانیوم آبی، تیتانیوم سفید و تیتانیوم مشکی در دسترس هستند. بنابراین رز تیتانیوم جایگزین گزینه رنگ آبی تیتانیوم خواهد شد. افشا قبلی از سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo همچنین در مورد گزینه رنگ رز تیتانیوم، گزینه رنگ سیاه تیتانیوم تیره تر و سایه طبیعی تیتانیوم کمی تیره تر صحبت کرد. شما می‌توانید سایه‌های تیره تر سیاه و تیتانیوم طبیعی را از تصویر بالا نیز متوجه شوید.

اگرچه این تصویر مدل رز تیتانیوم را ندارد، ممکن است به این دلیل باشد که اپل هنوز جزئیات این تصویر را نهایی نکرده است، زیرا این یک گزینه رنگی کاملاً جدید است. طبق یک گزارش، گزینه رنگ رز تیتانیوم برای آیفون 16 پرو بسیار پیش بینی شده است. این بدان دلیل است که سری آیفون 15 اولین محصولی بود که پس از آیفون XS، رنگ طلایی را حذف کرد. گزینه رنگ رز می‌تواند نسخه تیتانیومی طلا باشد.

اولین تصویر آیفون 16 پرو مکس منتشر شد

جدا از سایه‌های رنگی، واحدهای ساختگی هیچ تغییری در جزیره دوربین نسبت به آیفون 15 پرو مکس سال گذشته نشان نمی‌دهند. اپل در تلاش بوده تا سبد محصول خود را با آیفون‌های جدیدی همراه سازد تا بتواند نظر علاقمندان را جلب سازد. آیفون 16 چهار مدل خواهد شد که باید به مدل ساده، پلاس، پرو و پرو مکس اشاره کرد. همچنین قرار است بزودی شاهد معرفی مدل‌های بیشتری باشیم.

سری آیفون 16 اپل با چیپ قدرتمندتر و سخت افزار بهتر بدون شک نظر علاقمندان را جلب خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید