اندروید 15 دیرتر برای گوشی های سامسونگ منتشر می شود

    کد خبر :1095782
اندروید 15 دیرتر برای گوشی های سامسونگ منتشر می شود

گوگل اخیراً اندروید 15 را در پروژه متن باز اندروید منتشر کرده و انتظار می‌رود در 15 اکتبر عرضه به‌روزرسانی‌ها را برای گوشی‌های هوشمند پیکسل خود آغاز کند.

بازتاب-به ویژه با توجه به این واقعیت که این شرکت کره‌ای در سال‌های اخیر با انتشار بروزرسانی‌های اصلی قبلی در میان سریع‌ترین‌ها بوده است. ما اکنون می‌دانیم و اگر بی تاب باشید خبر خوبی نیست. با توجه به سخنرانی اصلی کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ، One UI 7 تنها زمانی عرضه خواهد شد که سری Galaxy S25  عرضه شود. احتمالاً به‌روزرسانی دستگاه‌های قدیمی‌تر باید بلافاصله پس از آن شروع شود. با این حال، پیش نمایش One UI 7 بتای امسال منتشر خواهد شد.

اندروید 15 دیرتر برای گوشی های سامسونگ منتشر می شود

این یک بازه زمانی بسیار با تأخیر در مقایسه با آنچه که سامسونگ در سال‌های گذشته ما را به آن عادت داده، به تأخیر افتاده است، بنابراین به مقداری صبر نیاز دارید. از طرف دیگر، این شرکت وعده می‌دهد که طراحی مجدد کامل با One UI 7 با زبانی طراحی که بر ساده، تاثیرگذار و احساسی بودن تمرکز دارد، هر چه که قرار است در این زمینه معنی داشته باشد.

تنها جزئیات محکم‌تر این واقعیت است که شبکه صفحه اصلی به نوعی دوباره طراحی خواهد شد. همچنین اگر بین خطوط را به درستی بخوانیم، ممکن است کمتر قابل تنظیم باشد، زیرا Good Lock به عنوان گزینه‌ای برای کسانی که می‌خواهند با سفارشی سازی‌ها وحشیانه رفتار کنند ارائه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید