انتشار تصاویری از چهره نهایی آیفون 14 پرو اپل/ طراحی که با واقعیت مو نمی زند

    کد خبر :910146

برکسی پوشیده نیست که هر سال اپل نسل جدیدی از آیفون‌های خود را معرفی می‌کند و برای سال 2022 نیز چنین برنامه‌ای در سر می‌پروراند. به تازگی یکی از کاربران اینستاگرام تصاویر دیجیتالی از سری آیفون 14 پرو منتشر کرده که بسیار به واقعیت نزدیک است.

بازتاب-  اپل سخت در تلاش بوده تا نسل جدید را با بهبودی‌هایی در طراحی همراه سازد. کاربر @atuos_user اینستاگرام که این تصاویر را ایجاد کرده موجب اشتباه برخی افراد شده زیرا بسیار به واقعیت نزدیک است.

طبق تصاویر آیفون 14 پرو و پرو مکس دارای نمایشگر حفره‌ دار غیر ناچ هستند و دوربین عقب نیز اگرچه ساختار قبل را حفظ خواهد کرد اما کمی برجستگی بیشتری دارد. در ماه‌های سپتامبر یا اکتبر امسال احتمالا سری آیفون 14 را ملاقات کنیم.

تاکنون شایعات مختلفی از این خانواده آیفون منتشر شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب کوپرتینویی‌ها نرسید. تنها می‌دانیم سری پرو دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، پردازنده A16 بایونیک اپل و حافظه رم 8 گیگابایتی دارند. البته چنین اطلاعاتی همچنان شایعه بود تا زمانی که اپل به تایید آنها نپردازد.

آیفون 14 پرو مکس نمایشگر 6.7 اینچی داشته و با قیمت 1199 دلار در نسخه پایه به فروش خواهد رسید و مدل پرو نیز با قیمت پایه 1099 دلار عرضه خواهد شد. به هر حال باید تا پاییز امسال منتظر ماند تا مشخص شود اپل چه محصولاتی را تدارک دیده و از آنها رونمایی می‌کند.

پیش بینی شده بیشتر اطلاعات فاش شده به حقیقت تبدیل شود، همانطور که هر سال شایعات اپل به حقیقت تبدیل می‌شوند و اپل نیز در نهایت همان محصول مورد انتظار را معرفی می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید