انتشار اولین تیزر از کراس اوور کوچک و وحشی کیا Sonet

    کد خبر :1037015
کیا Sonet

کیا از برندهای مطرح صنعت خودروسازی بوده که به عنوان زیرمجموعه شرکت هیوندای موتورز فعالیت دارد. به تازگی این برند کره‌ای اولین تیزر کراس اوور کامپکت کیا Sonet را منتشر کرد.

بازتاب- کیا اولین تیزر کراس اوور جدید و کامپکت Sonet را منتشر کرده است. اگرچه این شرکت سعی کرده جزئیات را بیش از حد فاش نکند، تصاویری هم از نمای بیرونی و هم داخلی خودرو افشا شد.

Sonet طراحی جدیدی در قسمت جلو (چراغ‌های جلو، سپر، جلوپنجره رادیاتور) خواهد داشت و نوآوری‌های داخلی شامل داشبورد و سیستم صوتی Bose می‌شود. همچنین ممکن بوده در زیر کاپوت نوآوری وجود داشته باشد، به شکلی که کراس اوور ممکن بوده موتور قدرتمندتری دریافت نماید. طبق گزارش‌ها این کراس اوور احتمال دارد از پیشرانه 120 اسب بخاری به جای پیشرانه زیر 100 اسب بخاری نسل قبلی بهره ببرد. به هر حال کیا Sonet در تاریخ 14 دسامبر یا همان 23 آذر رونمایی خواهد شد.

 

کیا Sonet

 

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

شرکت کیا موتورز شرکت خودروسازی کره‌ای چندملیتی است که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه هیوندای موتور که بزرگترین سهام‌دار آن نیز به‌شمار می‌آید، فعالیت می‌کند. شرکت کیا موتورز، قدیمی‌ترین شرکت خودروسازی کره جنوبی محسوب می‌شود. این شرکت در سال 1944 با موضوع ساخت و تولید مفتول‌های فلزی و دوچرخه‌سازی، آغاز به کار نمود. در سال 1952، این شرکت نام خود را از «صنایع دقیق کیونگ سانگ» به کیا تغییر داد و چندی بعد آغاز به ساخت موتورسیکلت، کامیون و خودروی سواری کرد.

کیا Sonet

کیا در سال 1962 اولین خودروی سواری خود را با نام کیا پراید تولید کرد. این خودرو به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای کره جنوبی تبدیل شد و به صادرات گسترده به سایر کشورها نیز دست یافت. کیا در دهه‌های 1980 و 1990 به سرعت رشد کرد و به یکی از بزرگترین خودروسازان کره جنوبی تبدیل شد. این شرکت در سال 1998 توسط گروه هیوندای خریداری شد و به یکی از زیرمجموعه‌های این گروه تبدیل شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید