افروزی: مصدوم جدی که ذهن «کولاکوویچ» را درگیر کند نداریم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ۹:۵۷
    کد خبر :586340

با اعلام پزشک تیم ملی والیبال مصدومیت جدی که بخواهد باعث نگرانی شود وجود ندارد ملی پوشان آماده رقابت‌های انتخابی المپیک هستند.

سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت ملی پوشان در آستانه اعزام به مرحله نخست رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو گفت: پس از پشت سر گذاشتن ۷ هفته مسابقات و سفرهای سنگین لیگ ملت‌ها، طبیعی است که تیم از نظر بدنی و خستگی دچار افت شود. این تنها شامل حال ایران نمی شود بلکه برای سایر تیم‌ها چنین شرایطی طبیعی است.

وی افزود: یکسری مصدومیت‌های قدیمی وجود داشت که شدت پیدا کرده و مصدومیت‌های جدید نیز شکل گرفته است. پس از پایان لیگ ملت‌ها، ایگورکولاکوویچ یک هفته به بازیکنان استراحت داد و همین باعث شد ریکاوری خوبی صورت بگیرد. با شروع اردوها، درمان مصدومیت‌های قدیمی آغاز شد. برخی از بازیکنان به دلیل سرما خوردگی (قائمی و غلامی) در تمرین حضور نداشتند.

پزشک تیم ملی والیبال ادامه داد: برخی از مصدومیت‌های قدیمی مانند آسیب دیدگی امیر غفور که از ناحیه کف پا در لیگ ملت‌ها دچار آسیب شد، رو به بهبود است و علایم کم کم از بین می رود. از نظر شرایط بدنی، تیم ملی به ایده آلی روز نخست رقابت‌های لیگ ملت‌ها نیست اما وضعیت از آغاز روز اول اردوها بهتر شده است. امیدوارم برای انتخابی المپیک این مصدومیت‌ها به طور کامل از بین برود و مصدومیت جدید رخ ندهد.

وی یادآور شد: علی اصغر مجرد از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی جدیدی شد که پس از سه روز درمان به تمرینات بازگشت. آسیب روز یکشنبه سعید معروف نیز جدی نبود. همچنین میلاد عبادی پور از ناحیه کمر دچار اسپاسم شد که همان لحظه درمانش کردیم و مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش مهر، در تمرین روز یکشنبه تیم ملی والیبال، ایگور کولاکوویچ درباره آسیب دیدگی بازیکنان ابراز نگرانی شدیدی کرد. پزشک تیم ملی والیبال در پاسخ به این سئوال که آیا مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد؟ گفت: صحبت‌های ایگور کولاکوویچ به سه بخش تقسیم می شود. نخست مصدومیت‌های قدیمی مانند مصدومیت غفور که رو به درمان است. بخش دوم بیماری‌هایی که ممکن است گهگاه بازیکنان به آن دچار شوند، مانند سرماخوردگی و سوم آسیب‌های جدید که مجرد از ناحیه مچ پا دچار چنین وضعیتی شده است. در مجموع تمام این عوامل می تواند باعث نگرانی شود که در ورزش حرفه‌ای طبیعی است.

سیامک افروزی در پایان گفت: خدا را شکر سرعت برگشت و درمان خوب بوده است. مصدوم جدی که بخواهد فکر ایگور و مرا درگیر خود کند، نداریم و انشاءالله بدون آسیب راهی روسیه خواهیم شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید