اسپیکر سونوس Move 2 با عمرباتری 24 ساعته معرفی شد

    کد خبر :1020469
سونوس Move 2

سونوس یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لوازم صوتی امریکایی بوده که هر سال محصول باکیفیت جدیدی برای عرضه ارائه می‌دهد. در این بین نوبت به معرفی سونوس Move 2 رسید.

بازتاب- سازنده صوتی آمریکایی Sonos بلندگوی مورد انتظار Move 2 را که ماه گذشته فاش شده بود معرفی کرده است. این اسپیکر به عنوان جانشین Sonos Move اصلی که تقریباً چهار سال پیش در سال 2019 معرفی شد، وارد بازار می‌شود. Move 2 نسبت به نسل قبلی خود در جنبه‌های مختلف از جمله ظرفیت باتری، صدا و موارد دیگر ارتقاء قابل توجهی دارد. جدیدترین محصول ارائه شده همچنین سومین بلندگوی قابل حمل این برند در مجموعه است.

Sonos Move 2 یک اسپیکر قابل حمل بوده که به راحتی می‌توان آن را با دستگیره تعبیه شده در همه جا حمل کرد. همچنین فوق العاده بادوام و دارای گواهی IP52 است که در برابر ریختن، پاشیده شدن، باران و کثیفی مقاوم است. گفته می‌شود که مواد جاذب ضربه در برابر قطرات محافظت می‌کنند. Move 2 همچنین به راحتی با فضای داخلی یک خانه ترکیب می‌شود. سطح بالایی اسپیکر دارای دکمه‌های لمسی با نور LED جهت تنظیم صدا و کنترل پخش موسیقی است. همچنین یک سوئیچ فیزیکی برای غیرفعال کردن میکروفون برای اهداف امنیتی وجود دارد.

 

سونوس Move 2

 

از نظر صدا، Move 2 به دو توییتر برای صدای استریو و یک ووفر با چرخش دقیق برای ارائه باس عمیق و پویا مجهز شده است. یک ویژگی تنظیم Trueplay وجود دارد که از میکروفون‌های بلندگو برای تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی صدا استفاده می‌کند و بهترین تجربه شنیداری را بر اساس محیط اطراف کاربر ارائه می‌دهد. دستگاه صوتی همچنین می‌تواند با بلندگوهای اضافی برای خروجی صدای استریو متصل شود. Move 2 می‌تواند محتوا را از هر سرویسی از جمله Spotify، Amazon Music و غیره پخش کند. کاربران همچنین می‌توانند بلندگو را مستقیماً از برنامه‌های پشتیبانی شده متصل کنترل کنند.

Sonos Move 2 با Sonos Voice Control، Amazon Alexa و AirPlay 2 سازگار است. همچنین می‌توان آن را از طریق یک آداپتور خطی به صفحه گردان، کامپیوتر و هر منبع صوتی دیگری متصل کرد. این دستگاه همچنین دارای Wi-Fi6 و بلوتوث 5 است. Sonos Move 2 از یک باتری قابل جابجایی 44 وات ساعتی انرژی گرفته که ادعا می‌شود 24 ساعت عمر باتری دارد. این اسپیکر با قیمت 449 دلار در رنگ زیتونی، سفید و مشکی عرضه می‌شود. همچنین از 20 سپتامبر در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید