استون مارتین DB12 Volante رونمایی شد

    کد خبر :1015207
استون مارتین DB12 Volante

DB12 که به عنوان اولین “سوپر توریست” در جهان معرفی می‌شود، به طور قابل پیش بینی مدل کروک هم برای آن تدارک دیده شد. جدیدترین مدل Volante از استون مارتین تا حد زیادی وارث طراحی زیبا و دردناک برادر کوپه خود است و پس از برداشتن رویه فلزی ثابت فضای سر نامحدودی را ایجاد می‌کند.

بازتاب- این مدل در جای خود یک سقف پارچه‌ای پیچیده با کمتر از هشت لایه عایق وجود دارد تا کابین را در طول رانندگی‌های سریع بدون سروصدا باقی بگذارد. 14 ثانیه طول می‌کشد تا سقف پایین بیاید و 16 ثانیه طول می‌کشد تا DB12 Volante با سرعت 50 کیلومتر در ساعت سقف را باز یا بسته کند. برای کار با سقف، لزوماً لازم نیست داخل خودرو باشید، زیرا تا زمانی که در شعاع دو متری هستید، می‌توانید از کلید برای پایین آوردن و بالا بردن سقف از راه دور استفاده کنید.

 

استون مارتین DB12 Volante

 

سقف همچنین می‌تواند در حالی که بادی با سرعت 50 کیلومتربرساعت درحال وزیدن است، کار می‌کند. استون مارتین کابریوی شیک خود را با سقف مشکی استاندارد به فروش می‌رساند، اما مشتریان می‌توانند DB12 Volante را با روکش قرمز، آبی یا مشکی/نقره ای همراه با گزینه‌های زیادی برای بدنه و رنگ‌های داخلی سفارش دهند. این امر به ویژه در صورتی صادق است که این خودرو با تغییرات سفارشی توسط دپارتمان Q استون مارتین که مسئول ساخت‌ مدل‌های سفارشی شده بوده، انجام گیرد.

کوپه جدید 2+2 کانورتیبل از یک پیشرانه توربو دوقلوی 4.0 لیتری V8 با قدرت 671 اسب بخار قدرت می‌گیرد. این خودرو برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت از حالت سکون به 3.7 ثانیه زمان نیاز دارد، بنابراین تنها یک دهم ثانیه کندتر از DB12 استاندارد است. در سقف سرعت هم می‌تواند به 302 کیلومتربرساعت دست یابد.

تمام این فشار از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نصب شده در عقب به همراه مبدل گشتاور، دیفرانسیل الکترونیکی لغزش محدود عقب و شفت پایه فیبر‌کربنی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. قدرت توقف توسط دیسک‌های 400 میلی‌متری جلو و 360 میلی‌متری عقب که به‌صورت استاندارد تعبیه شده‌اند، ارائه می‌شود، اما استون مارتین یک کیت ترمز سرامیکی کربنی اختیاری ارائه می‌کند که 27 کیلوگرم وزن را کاهش می‌دهد. DB12 Volante بر روی رینگ‌های فورج 21 اینچی که دارای لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت 5 است، سوار می‌شود.

 

استون مارتین DB12 Volante

 

همانطور که در نسخه کوپه هم قابل مشاهده است، DB12 Volante دارای سیستم اطلاعات سرگرمی جدید استون مارتین با صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی با قابلیت Android Auto بی‌سیم و Apple CarPlay است. سیستم چندرسانه‌ای با کنترل‌های معمولی برای عملکردهایی که اغلب استفاده می‌شوند، از جمله گرمایش و تهویه تکمیل می‌شود. علاقه مندان به صدا می‌توانند سیستم صوتی استاندارد با 11 بلندگو و قدرت 390 وات را حذف و جای آن سیستم صوتی 15 بلندگوی Bowers & Wilkins با قدرت 1170 وات را سفارش دهند.

استون مارتین DB12 Volante پس از معرفی عمومی خود در The Quail: A Motorsports Gathering روز جمعه در هفته خودروی مونتری، در سه ماهه سوم سال وارد تولید خواهد شد. برنامه ریزی شده که اولین تحویل به مشتریان در سه ماهه چهارم سال 2023 انجام شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید