استقبال ۸۷ هزار متقاضی از پیش‌فروش محصول جدید پارس‌خودرو

    کد خبر :1178993
پارس نوا

دومین مرحله طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید محصول جدید «پارس‌نوآ» با استقبال گسترده متقاضیان همراه شد و بر اساس اعلام مشاور مدیرعامل پارس‌خودرو، بیش از ۸۷ هزار و ۸۰۰ نفر در این دوره ثبت‌نام کردند.

سعید تخته‌چیان با ارائه آخرین آمار این طرح گفت: «از مجموع ثبت‌نام‌های انجام‌شده، ۷۷ هزار و ۱۸۵ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی بودند. این افراد در سه طرح عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده قرار داشتند.»

به گفته او در مراسم قرعه‌کشی که با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد، ۱۰ هزار نفر به‌عنوان منتخب نهایی هر سه طرح شناسایی شدند و پیامک‌های مربوط به واریز وجه «تا ساعاتی دیگر» برای آنان ارسال خواهد شد.

تخته‌چیان درباره ترکیب متقاضیان نیز توضیح داد که ۷۲ هزار و ۴۳۳ نفر در طرح عادی، ۳ هزار و ۵۵۱ نفر در طرح جوانی جمعیت و ۱۲۰۱ نفر در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی بوده‌اند.

او در واکنش به برخی برداشت‌ها درباره سهمیه طرح جوانی جمعیت یادآور شد: «بر اساس مقررات وزارت صنعت، معدن و تجارت، ۵۰ درصد ظرفیت هر ثبت‌نام به افراد واجد شرایط طرح جوانی جمعیت اختصاص می‌یابد. اما به‌دلیل شرایط خاص ثبت‌نام در این طرح، معمولاً تعداد متقاضیان آن کمتر از طرح‌های عادی است.»

مشاور مدیرعامل پارس‌خودرو استقبال گسترده از هر دو مرحله ثبت‌نام «پارس‌نوآ» را نشانه‌ای از توجه بازار به محصول جدید این شرکت دانست.

او در پایان تأکید کرد: «تحویل خودروهای پیش‌فروش‌شده مطابق برنامه تولید سال آینده انجام خواهد شد و پارس‌خودرو متعهد است تمامی تعهدات را در بازه‌های اعلام‌شده به مشتریان تحویل دهد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید