استقبال چشمگیر از سری تبلت گلکسی تب اس 8

    کد خبر :887559

علی‌رغم عرضه محصولات اندرویدی فراوان در حوزه تبلت‌‎ها، نبود محصولاتی که به معنای اصل کلمه بتوانند رقیب انبوه قابلیت‌های سری آیپد اپل باشند، به شدت طی سالیان گذشته احساس شده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ اما آماری که تنها طی چند روز گذشته از ثبت سفارش پیش‌خرید سری گلکسی تب اس 8 سامسونگ نشان می‌‎دهد شاید پس از چندین سال بالاخره محصولاتی معرفی شده‌‎اند که می‌‎توانند رقبای واقعی آیپدها باشند.

روز چهارشنبه گذشته سامسونگ در رویداد Galaxy Unpakced خود و در کنار معرفی گوشی‎‌های سری گلکسی اس 22 از تبلت‌های سری جدید Galaxy Tab S8 در سه نسخه گلکسی تب اس 8، گلکسی تب اس 8 پلاس و گلکسی تب اس 8 اولترا رونمایی کرد. این تبلت‎‌ها انبوهی از قابلیت‌‎های (به معنای واقعی) جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که شاید پیش از این فقط در آیپدهای اپل دیده شده یا به صورت منفرد در دستگاه‎‌های خاص ارائه می‌‎شد.

اما استقبالی که وبسایت XDA از پیش‌فروش این محصول در بازارهایی مانند آمریکا گزارش کرده نشان می‎دهد که کاربران بسیار زیادی برای خرید این محصولات اقدام کرده‎اند که شاید پیش از این به هیچ عنوان تصور نمی‌‎شد.

بنابر اعلام XDA، تنها در پیش‌فروش وبسایت سامسونگ آمریکا، در حال حاضر ظرفیت تبلت‎های نسخه پایه و اولترا Galaxy Tab S8 به اتمام رسیده و کاربران فقط می‌‎توانند برای خرید نسخه Tab S8+ ثبت نام کنند.

برای روشن شدن این موضوع، XDA وضعیت موجودی و سفارشات را از سامسونگ آمریکا استعلام گرفته که پاسخ سامسونگ به این استعلام به شرح زیر اعلام شده است:

به دلیل حجم درخواست غافل‎‌گیرکننده‌ای که طی 48 ساعت گذشته از دو محصول جدید Galaxy Tab S8 و Galaxy Tab S8 Ultra در وبسایت Samsung.com داشته‎‌ایم، به ناچار پیش‌سفارش آنها را متوقف کردیم. ما در حال کار روی این موضوع هستیم تا بتوانیم درخواست‌های گسترده کاربرانمان به این محصولات را برآورده کنیم. منتظر اخبار و اطلاعات بعدی در مورد این محصولات باشید.

البته وبسایت رسمی سامسونگ تنها منبع پیش‌سفارش تبلت‎‌های جدید این شرکت نیست و برای مثال کاربرانی که محدودیتی در ارائه خدمات پرداخت و پستی ندارند می‌‎توانند از طریق وبسایت Best Buy نیز اقدام به سفارش نسخه Galaxy Tab S8 Ultra کنند. البته در این وبسایت دیگر نسخه‌‎ها عرضه نمی‌‎شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید