از ماکت خودرو استون مارتین DB5 Vantage رونمایی شد

    کد خبر :1006655
استون مارتین DB5 Vantage

مجموعه آمالگام یک ماکت جدید از خودرو استون مارتین DB5 ونتیج رونمایی کرده که در مقیاس 1:8 بوده و با ظرافت کامل ساخته شد.

بازتاب-این ماکت در کنار ظرافت طراحی قابل توجه، در تعداد محدودی هم به تولید رسیده و هر واحد ماکت آن با قیمت سرسام آوری به فروش می‌رسد. آمالگام DB5 Vantage را در دو پیکربندی سفارشی و نسخه محدود ارائه می‌دهد. هر دو گران هستند و نسخه محدود 21995 دلار قیمت دارد. قیمت برای نسخه سفارشی به 28595 دلار می‌رسد. این شرکت DB5‌های سفارشی را مطابق با مشخصات مالک به تولید می‌رساند.

استون مارتین DB5 Vantage

ساخت هر ماکت در مقیاس 1:8 بیش از 500 ساعت طول کشیده و طول آن بیش از 22 اینچ است. این خودروها از هزاران قطعه، از جمله قطعات فلزی با ماشینکاری CNC ساخته و مونتاژ شدند. آمالگام از طرح‌های CAD اصلی و اسکن‌های دیجیتالی ماشین اصلی برای بازسازی جزئیات در مقیاس استفاده کرد، از این رو شاهد یک نتیجه قابل توجه در نمونه نهایی هستیم.

استون مارتین در زمینه تصاویر آرشیو، نقشه‌ها، کدهای رنگ و مشخصات مواد به شرکت کمک کرد. آمالگام DB5 Vantage را  که دارای درب‌های باز، موتور و صندوق عقب بوده در رنگ نقره‌ای با فضای داخلی کاملا مشکی، با استفاده از فیبر کربن، لاستیک و فلز در متریال، ارائه می‌دهد.

استون DB5 را از سال 1963 تا 1965 ساخت. این خودرو دارای یک موتور 4.0 لیتری شش سیلندر بوده که 282 اسب بخار قدرت و 280 پوند فوت گشتاور تولید می‌کرد، که خودروساز آن را با یک جعبه دنده سنکرومش پنج سرعته XF همراه ساخته و قدرت را منحصراً به عقب پمپ می‌کرد. چرخ ها می توانست در حدود هشت ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. بنابراین خودرویی سریع با وجود عرضه در 40 سال قبل از سوی استون مارتین بریتانیایی محسوب می‌شد.

استون مارتین DB5 Vantage

فیلم جیمز باند در سال 1964، گلدفینگر، این خودرو را به شهرت رساند. این خودرو در فیلم‌های بعدی باند بازی خواهد کرد و استون در سال 2020 خودروی 3.5 میلیون دلاری DB5 Goldfinger Continuation را معرفی کرد. این خودروساز آن را به 25 نمونه محدود کرد و خودرو را با یک از بین برنده لاستیک، یک سیستم منتشر کننده روغن تقلبی و کارهای دیگر تجهیز کرد.

علاوه بر 199 مدل محدود، آمالگام به صاحب خودروی واقعی این امکان را می‌دهد که نسخه‌ای از مشخصات خودروی خود را سفارش دهد. رابطه این شرکت با استون مارتین، که بیش از 15 سال پیش آغاز شد، به آن امکان دسترسی به اطلاعات آرشیو شده و جزئیات مربوط به خودروی خاص را می‌دهد و به آمالگام اجازه می دهد تا تمام جزئیات را به طور صادقانه بازسازی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید