ارسال صورتحساب به سامانه مودیان با نرم افزار واسط حسابدار اپ

    کد خبر :1042424

سامانه مؤدیان مالیاتی سامانه‌ای آنلاین است که ارتباط بین مؤدیان و سازمان امور مالیاتی کشور را برقرار می‌کند. بعد از تصویب قانون پایانه های فروشگاهی، مؤدیان شامل کلیه صاحبان مشاغل صنفی و غیرصنفی و همچنین اشخاص حقوقی باید از طریق این سامانه برای ارسال صورت‌حساب الکترونیکی اقدام کنند. البته برای استفاده از این سامانه، خرید یک نرم‌افزار واسط سامانه مودیان الزامی است. در این راستا، شرکت حسابدار اپ با راه اندازی نرم‌افزار واسط حسابدار اپ، امکانی فراهم کرده است تا مؤدیان بتوانند با چند کلیک، صورت‌حساب‌های خود را به سامانه مؤدیان ارسال نمایند.

شرکت حسابداراپ با طراحی و تولید نرم‌افزار تخصصی سامانه مؤدیان، گامی در جهت ثبت مکانیزه صورتحساب‌های الکترونیکی فروش و خدمات برداشته است. با استفاده از این نرم‌افزار، مؤدیان محترم می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به شرکت‌های معتمد مالیاتی، در کمترین زمان ممکن صورتحساب‌های خود را ثبت و ارسال نمایند. در واقع این نرم‌افزار به منظور تسهیل فرایند ثبت و ارسال مکانیزه صورت معاملات برای مؤدیان محترم طراحی شده است.

نرم افزار فاکتور الکترونیکی حسابدار اپ یکی از بهترین نرم‌افزارهای ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مؤدیان است. کلیه صاحبان مشاغل می‌توانند با این نرم‌افزار به راحتی و سرعت، انواع صورتحساب‌ها را به سامانه مؤدیان ارسال کنند. از جمله قابلیت‌های نرم‌افزار سامانه مودیان حسابدار اپ می‌توان به ارسال مستقیم صورتحساب، اصلاح و ابطال فاکتورهای الکترونیکی و دریافت خودکار گواهی امضای الکترونیکی اشاره کرد.

 نرم افزار سامانه مودیان حسابدار اپ

مودیان می‌توانند با خرید نرم‌افزار واسط سامانه مودیان و ارسال مستقیم صورتحساب‌های الکترونیکی، از پرداخت هزینه‌های اضافی به شرکت‌های معتمد طرف قرارداد سازمان امور مالیاتی معاف شوند. همچنین این روش باعث حفظ امنیت کامل حساب‌های مالیاتی آن‌ها می‌شود.

با این حال خرید نرم‌افزار واسط سامانه مودیان از یک شرکت معتبر که بتواند نیازهای ارسال صورتحساب را برآورده کند و در عین حال پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه دهد، بسیار حائز اهمیت است. انتخاب درست‌ترین نرم‌افزار برای اتصال به سامانه مودیان، یکی از دغدغه‌های اصلی مودیان به شمار می‌رود

قیمت نرم افزار سامانه مودیان حسابدار اپ

نرم‌افزارهای سامانه مودیان به عنوان بهترین ابزار برای ارسال سریع و آسان صورتحساب‌های الکترونیکی به این سامانه شناخته می‌شوند. نرم‌افزاری که بتواند بدون پیچیدگی‌های زائد، فرایند ارسال فاکتورها را انجام دهد، محبوبیت بالایی در بین مودیان خواهد داشت.

از سوی دیگر، نرم‌افزارهایی که در این فرایند کمک چندانی به کاربر نکنند، می‌توانند مشکلات مودیان را چندین برابر افزایش دهند.

یکی از بهترین نرم‌افزارهای سامانه مودیان، نرم‌افزار واسط حسابداراپ است که با قیمت ۴٬۲۰۰٬۰۰۰ تومان، ابزاری کارآمد برای اتصال به سامانه مودیان محسوب می‌شود

دلایل استفاده از نرم‌افزار سامانه مؤدیان برای ارسال صورتحساب

فرایند ارسال صورتحساب‌های الکترونیکی به سامانه مؤدیان می‌تواند پیچیده و زمان‌بر باشد. انجام مراحل مختلف از جمله ثبت صورتحساب‌ها، بررسی صحت اطلاعات و پیگیری وضعیت پرونده مالیاتی، نیاز به زمان زیادی دارد و ممکن است مودی را خسته کند. به همین دلیل نرم افزارهای واسط جهت ساده سازی و تسهیل در فرآیند ارسال صورتحساب های الکترونیکی راه اندازی شدند.

نرم‌افزار واسط به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا صورتحساب‌ها را به صورت الکترونیکی و مستقیماً به سامانه مالیاتی ارسال کنند. با استفاده از این روش، نیازی به ارتباط مجزا با سازمان امور مالیاتی نیست

ضرورت خرید نرم‌افزار سامانه مؤدیان

با تصویب قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در مهرماه ۱۳۹۸ به منظور شفاف‌سازی اقتصاد، کلیه افراد مشمول این قانون باید در سامانه مؤدیان ثبت‌نام و پس از عضویت، نسبت به ارسال صورتحساب الکترونیکی برای فروش کالا و خدمات اقدام کنند. ارسال صورتحساب‌های الکترونیکی یا از طریق شرکت‌های معتمد مالیاتی و یا با استفاده از نرم‌افزارهای رابط سامانه مؤدیان توسط اشخاص حقیقی و حقوقی انجام می‌شود.البته برخی از نرم افزارهای حسابداری نیز قابلیت ارسال فاکتور به سامانه مودیان را دارند هرچند تعداد این نرم افزارها بسیار محدود می باشد و اغلب نرم افزارهای مالی دارای چنین قابلیتی نمی باشند.

نرم‌افزار رابط سامانه مؤدیان، نرم‌افزاری است که به شرکت‌ها و اصناف امکان می‌دهد تا اطلاعات مربوط به صورتحساب‌های خود را به صورت مستقیم به سامانه مؤدیان ارسال کنند. برای اتصال به این سامانه، شرکت‌ها باید یک توکن سخت‌افزاری جهت امضای الکترونیکی صورتحساب‌ها تهیه نمایند و پس از آن صورتحساب‌ها را از طریق نرم‌افزار به سامانه مؤدیان ارسال نمایند.

ارسال الکترونیکی صورتحساب ها

نرم‌افزار سامانه مؤدیان مورد توجه اشخاصی است که قصد دارند صورتحساب الکترونیکی خود را به طور مستقیم و توسط خود مودی ارسال کنند. با تصویب قانون پایانه‌های فروشگاهی، اشخاص مشمول این قانون که قبلا از فاکتورهای کاغذی استفاده می‌کردند، باید ظرف مدت یک هفته فاکتورهای فروش مربوط به کالا و خدمات را در کارپوشه سامانه مؤدیان ثبت کنند. این کار از سه طریق برای مؤدیان امکان‌پذیر است: استفاده از نرم‌افزار سامانه مؤدیان برای ارسال مستقیم صورتحساب‌های الکترونیکی، ثبت و ارسال فاکتورها از طریق شرکت‌های معتمد مالیاتی، و بهره‌گیری از نرم‌افزارهای حسابداری با قابلیت ارسال الکترونیکی فاکتور. در ادامه به بررسی کوتاه در مورد هر یک از روش ها می پردازیم:

ارسال صورتحساب های الکترونیکی از طریق شرکت های معتمد مالیاتی

شرکت‌های معتمد مالیاتی، سازمان‌هایی هستند که برای کمک به مؤدیان و با توجه به درجه‌بندی‌شان راه‌اندازی شده‌اند. برخی از این شرکت‌ها مجوز ثبت و ارسال صورت‌حساب الکترونیکی و برخی دیگر مجوز آموزش در سامانه مؤدیان و قوانین مالیاتی را دارند. اشخاصی که اطلاعات کافی در مورد ارسال الکترونیکی صورت‌حساب ندارند یا زمان لازم را ندارند، معمولاً از شرکت‌های معتمد کمک می‌گیرند. البته ارسال از این طریق هزینه‌بر است و تمام اطلاعات مالی در اختیار شرکت ثالث قرار می‌گیرد. همچنین روند ارسال فاکتورها از طریق شرکت های معتمد کندتر انجام می‌شود. چرا که تعداد این شرکت ها محدود است بنابراین اگر زمان کمی برای ارسال صورتحساب های خود دارید بهتر است سراغ شرکت های مالیاتی معتمد نروید

مزیت اصلی این روش برای مؤدیان، عدم نیاز به دریافت کلیدهای عمومی و خصوصی، توکن و امضای دیجیتال است

ارسال صورت‌حساب از طریق نرم‌افزار حسابداری

با استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری که قابلیت ارسال الکترونیکی صورت‌حساب دارند، می‌توان فاکتورهای فروش را به راحتی برای سامانه مؤدیان ارسال کرد. در این نرم‌افزارها، ارسال صورت‌حساب‌ها به صورت یکپارچه انجام می‌شود.

نکته قابل توجه این است که اکثر این نرم‌افزارها به صورت نصبی هستند و نمی‌توان آنها را در خارج از محیط شرکت مورد استفاده قرار داد

ارسال صورت‌حساب از طریق نرم‌افزار سامانه مؤدیان

با استفاده از نرم‌افزار رابط سامانه مؤدیان می‌توانید بدون نیاز به تغییر نرم‌افزار حسابداری، صورت‌حساب الکترونیکی خود را به این سامانه ارسال کنید. این نرم‌افزار به کاربران امکان مشاهده و استعلام صورت‌حساب‌های ثبت‌شده را می‌دهد. همچنین نسبت به سایر روش‌ها هزینه کمتر و به صرفه‌تر دارد و می‌تواند اطلاعات را به صورت فایل اکسل دریافت کند.

شرکت‌های ارائه‌دهنده این نرم‌افزار، نحوه ارسال صورت‌حساب را به طور رایگان آموزش می‌دهند و در صورت بروز مشکل می‌توان از پشتیبانی نرم‌افزار استفاده کرد.توجه فرمایید که انتخاب روش مناسب برای ارسال صورتحساب های الکترونیکی به نیاز مودی بستگی دارد ، کاربرانی که وقت کافی برای آموزش کار با نرم افزار و یا ارسال صورتحساب ها را ندارند می توانند از خدمات شرکتهای مالیاتی استفاده نمایند ولی اگر می خواهید اطلاعات مالی شرکت محفوظ بماند این روش چندان امن نیست و میتوانید از نرم افزارهای واسط برای ارسال فاکتور استفاده نمایید.ارسال صورتحساب از طریق نرم افزارهای رابط سامانه مودیان یکی از امن ترین و مقرون به صرفه ترین روش ها می باشد و اغلب مودیان نیز از این روش استفاده می کنند

ویژگی های نرم افزار سامانه مودیان

ویژگی‌های مهمی که یک نرم‌افزار واسط سامانه مودیان باید داشته باشد عبارتند از:

1. قیمت مناسب: قیمت نرم‌افزار با توجه به ویژگی‌های آن متفاوت است. مودیان به دنبال کمترین قیمت با بیشترین ویژگی‌ها هستند.

2. مدیریت کالا، خدمات و مشتریان

3. صدور و مدیریت فاکتورهای فروش

4. مدیریت برگشت از فروش و ابطال فاکتور

5. طراحی و چاپ فاکتور

6. ایمپورت داده‌ها از اکسل

7. استعلام وضعیت فاکتور در سامانه مودیان

8. بدون محدودیت در صدور و ارسال فاکتور به مودیان

9. اکسپورت داده‌ها به اکسل

10. به‌روزرسانی، آموزش و پشتیبانی رایگان

با توجه به نیاز کسب‌وکارتان می‌توانید بهترین نرم‌افزار سامانه مودیان را از بین شرکت های ارائه دهنده ی نرم افزار های واسط انتخاب کنید.

کلام آخر

نرم‌افزار واسط سامانه مودیان حسابداراپ، یکی از بهترین نرم‌افزارهای اتصال به سامانه مودیان به شمار می‌رود. این نرم‌افزار از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار است و آموزش‌های کاملی را برای کار با آن در اختیار مودیان قرار می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به امکان ایمپورت اطلاعات از فایل اکسل، استعلام وضعیت صورتحساب‌ها و ویرایش اطلاعات ثبت‌شده اشاره کرد.

به طور کلی این نرم‌افزار تمام نیازهای مودیان را برای اتصال به سامانه مودیان برآورده می‌کند و در صورت بروز هرگونه ابهامی، آن‌ها را یاری می‌نماید. تیم پشتیبانی حسابداراپ نیز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی خریداران این محصول است

افزونه واسط سامانه مودیان حسابدار اپ به کاربران این امکان را می‌دهد که به صورت مستقیم  از طریق اینترنت به سامانه مودیان متصل شوند و با چند کلیک، صورت‌حساب‌های خود را به سامانه مودیان ارسال کنند. این افزونه، علاوه بر حفظ حریم خصوصی شما با کمترین هزینه و سرعت بالا قابلیت ارسال فاکتور های فروش و خدمات به سامانه مودیان را دارد. برای ارتباط با پشتیبانی با شماره ی 92 40 00 91 021 در ارتباط باشید

منبع : حسابدار اپ

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید