ارزان ترین ساعت کاسیو به نام جی شاک GBA900 رونمایی شد

    کد خبر :811310

کاسیو را می‌توان یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده ساعت جان سخت دانست. در طول سال‌های گذشته ساعت‌های متنوعی را معرفی و در بازار عرضه داشت. حال نوبت به معرفی یک گزینه اقتصادی رسیده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–این ساعت هوشمند از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود و داده‌ها را به اپلیکیشن G-SHOCK Move منتقل می‌کند. این اپلیکیشن که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است قادر است قدم‌ها و مسافت طی شده و چندین فاکتور دیگر را اندازه‌گیری کند.

این ساعت هوشمند چندین سنسور مختلف را در خود جای داده است که برای ردیابی چندین بخش مختلف از تناسب اندام کاربر استفاده می‌شود. از جمله قابلیت‌های دیگر جی شاک GBA900 می‌توان به 5 نوع آلارم مختلف، مقاومت در برابر ضربه و آب، ساعت جهانی 48 شهر مختلف و چراغ LED دوگانه اشاره داشت.

کاسیو جی شاک GBA900 ظاهر کلاسیک سری جی شاک را به همراه دارد، با این حال از قاب باریک 16.6 میلی‌متری استفاده می‌کند. این ساعت یک صفحه بزرگ در ابعاد 51.3×48.9 میلی‌متر داشته که درون آن عقربه‌های ساعت و دقیقه‌شمار آنالوگ به چشم می‌خورد. در بخش پایینی صفحه یک نمایشگر وجود دارد که داده‌های مربوط به تناسب اندام نظیر مسافت طی شده، میزان کالری مصرف شده و تایمرهای قابل تنظیم را نشان می‌دهد.

با این حال جی شاک GBA900 کاسیو سایر قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند را ندارد. از جمله آن‌ها می‌توان به سنسورهای پایش سطح اکسیژن خون و یا ضربان قلب اشاره داشت. این دستگاه با قیمت 130 دلار در فروشگاه کاسیو و سایر خرده‌فروشی‌ها عرضه می‌شود.

کاسیو سابقه‌ای طولانی در ساخت ساعت و سایر تجهیزات ساده الکترونیکی دارد. این شرکت در تلاش است تا سهم بیشتری در بازار گجت‌های پایش تناسب اندام داشته باشد و این امر تنها با تنوع بخشیدن به تولیداتش اتفاق خواهد افتاد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید