اتفاق عجیب در بازار رمز ارز؛ قیمت تتر به زیر دلار هرات رسید

    کد خبر :1068035
بازار رمز ارز؛ قیمت تتر

طی یک اتفاق بی‌سابقه قیمت تتر در روز جمعه به زیر قیمت دلار هرات رفت. شکاف تتر و قیمت دلار هرات 200 تومان شده که معنادار است.

قیمت دلار هرات که طی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه مرز حماتی 58 هزار و 800 تومان را حفظ کرده بود در پشت خط چهارشنبه شب این سطح را از دست داد. با از دست رفتن این مرز حمایتی قیمت دلار تهران که طی این سه روز سنگر خورد را در کانال 59 هزار تومان حفظ کرده بود در معاملات روز پنجشنبه این کانال را از دست داد. همچنین در انتهای هفته گذشته قیمت انس طلا بر خلاف بازار ارز داخلی حرکت کرد و سمت سقف تاریخی رفت.

قیمت دلار هرات در روز پنجشنبه زیر مرز حمایتی شروع به کار کرد و پایینتر از آن تثبیت داد. در معاملات پشت خطی روز جمعه قیمت دلار هرات تا 58 هزار و 100 تومان پایین آمد و در 58 هزار و 200 تومان بسته شد.

قیمت درهم امارات هم در روز پنجشنبه بر مدار نزول بود و با کاهش به کف کانال 16 هزار تومان رسید. قیمت دلار برآورد شده از درهم امارات 58 هزار و 720 تومان محاسبه می‌شود که با دلار هرات شکاف 500 تومانی دارد.

طی یک اتفاق بی‌سابقه قیمت تتر در روز جمعه به زیر قیمت دلار هرات رفت. قیمت تتر در روز جمعه با کاهش مرز حمایت 58 هزار و 300 تومان را از دست داد و به کف 58 هزار تومان رسید. شکاف تتر و قیمت دلار هرات 200 تومان شده که معنادار است. طبق روال همیشگی قیمت تتر بالاتر از قیمت دلار تهران بوده و قیمت دلار تهران همیشه بالای قیمت دلار هرات در معامله بوده است. قیمت تتر زیر قیمت دلار هرات و تهران معامله شد.

بر اساس تحلیل تکنیکال اگر قیمت تتر این مرز را از دست بدهد با کاهش می‌تواند به سمت کف کانال 57 هزار تومان حرکت کند.

اولین حمایت قیمت دلار 58 هزار و 200 تومان است که اگر از دست برود حمایت بعدی 57 هزار و 800 تومان خواهد بود. به عقیده معامله‌گران فنی کف قوی دلار هرات در حوالی 57 هزار و 500 تومان قرار دارد.

در بازار زمزمه‌های نرخ دلار جدید به گوش می‌رسد. یک توییت در این باره مورد توجه بازار بود که مدعی شده نرخ جدید، ارز توافق نام دارد که نزدیک بازار آزاد است.

اکو ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید