آیفون 16 پرو مکس بهترین دوربین را ندارد

    کد خبر :1093250
آیفون 16 پرو مکس بهترین دوربین را ندارد

DxOMark بررسی جامع خود از قابلیت‌های دوربین اپل آیفون 16 پرو مکس را منتشر کرده است.

بازتاب-این دستگاه که دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی است، برای ارزیابی عملکرد آن در شرایط نوری مختلف و سناریوهای عکاسی تحت آزمایش‌های دقیق قرار گرفت. در مجموع، آیفون 16 پرو مکس 157 امتیاز کسب کرده که پس از دستگاه‎‌هایی چون آنر Magic 6 Pro، گوگل Pixel 9 Pro XL و هوآوی Pura 70 Ultra، در جایگاه چهارم در بخش گوشی‌های دارای دوربین اولترا پریمیوم قرار می‌گیرد.

یافته های کلیدی از بررسی DxOMark

  • برتری ویدیو: آیفون 16 پرو مکس خود را به عنوان رهبر تصویربرداری، در میان گوشی‌های هوشمند تثبیت کرده است. به لطف تثبیت‌کننده استثنایی، عملکرد در نور کم و دقت رنگ، از نظر کیفیت کلی ویدیو حتی از نزدیک‌ترین رقبای خود پیشی می‌گیرد.
  • عملکرد عکس: اگرچه ممکن است آیفون 16 پرو مکس در امتیازات عکس پیشرو نباشد، اما همچنان نتایج چشمگیری را به خصوص در شرایط با نور خوب ارائه می‌دهد. سیستم فوکوس خودکار آن سریع و دقیق است و ارائه رنگ طبیعی است.
  • محدودیت‌های بزرگ‌نمایی: قابلیت‌های زوم دستگاه، اگرچه قابل احترام هستند، اما بدون محدودیت نیستند. افت قابل توجهی در کیفیت تصویر هنگام بزرگنمایی بیش از 2 برابر وجود دارد و سنسور فوق عریض، با وجود وضوح بالا، سطح جزئیات را به اندازه سنسور اصلی ارائه نمی‌دهد.

به طور کلی، آیفون 16 پرو مکس یک گوشی بوده که در فیلمبرداری عالی است و عملکرد عکس خوبی را ارائه می‌دهد. با این حال، کاربرانی که به دنبال بهترین کیفیت مطلق تصویر در تمام سطوح زوم هستند، ممکن است گزینه‌های دیگری را مناسب‌تر بیابند.

آیفون 16 پرو مکس بهترین دوربین را ندارد

 

نکات اضافی

  • حالت شب دستگاه موثر است، اما در مقایسه با برخی از رقبا، نویز بیشتر و جزئیات کمتری را ارائه می‌دهد.
  • سبک‌های جدید عکاسی و ویژگی‌های ویرایش آیفون 16 پرو مکس، اگرچه توسط DxOMark پوشش داده نمی‌شود، می‌تواند تجربه کلی کاربر را بهبود بخشد.
  • برای کسانی که ثبت پرتره و عکس‌های اکشن را در اولویت قرار می‌دهند، فوکوس خودکار سریع و نوردهی دقیق آیفون 16 پرو مکس آن را به انتخابی مطمئن تبدیل کرده است.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید