آیفون 16 به ویژگی انحصاری هوش مصنوعی مجهز می شود

    کد خبر :1032922

اپل با توسعه iOS 18 وقت خود را صرف می‌کند و گزارش جدیدی از مارک گورمن بلومبرگ نشان می‌دهد که سری آیفون 16 سال آینده با ویژگی‌های انحصاری هوش مصنوعی تولید می‌شود که نقاط کلیدی فروش دستگاه‌های جدید خواهد بود.

بازتاب-گزارش جدید هیچ جزئیات خاصی در مورد عملکرد این ویژگی‌های هوش مصنوعی نشان نمی‌دهد، اما می‌توانیم فرض کنیم که این ویژگی‌ها مشابه کاری هستند که گوگل و سامسونگ با تولید متن به تصویر، توانایی خلاصه‌سازی اسناد و ترجمه محتوا در میان سایر موارد انجام می‌دهند. همچنین شایعه شده است که اپل از مدل LLM خود برای بازسازی سیری استفاده می‌کند.

انتظار نمی‌رود سری آیفون 16 با تغییرات سخت افزاری بزرگی همراه باشد و اپل سعی خواهد کرد ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را به عنوان نقاط کلیدی فروش دستگاه‌های آینده خود معرفی کند. همچنین انتظار داریم سری آیفون 16 با تراشه A18 اپل در هر چهار مدل عرضه شود.

 

آیفون 16

 

گفته می‌شود که دستگاه‌های پرو دارای یک دکمه ضبط جدید هستند که در سمت راست نزدیک دکمه پاور قرار دارد. درزهای دیگر به جزایر دینامیک کوچک‌تر و دوربین زوم اپتیکال 5 برابر در دستگاه 16 پرو اشاره دارد. اطلاعات بیشتری از سری آیفون 16 در دست نیست و برند کوپرتینویی قصد داشته نسل جدید آیفون را با ویژگی‌های بزرگ همراه سازد.

اپل هر سال چهار مدل آیفون معرفی کرده و سال 2024 نیز چنین خواهد بود. سری آیفون 16 پرو دارای چیپ A18 پرو هستند و مدل‌های ساده آیفون 16 به پردازنده A18 استاندارد مجهز خواهند شد. این چیپ دقیقا عملکرد مشابهی با A17 پرو دارد اما با نامی متفاوت روی سری آیفون 16 ساده تعبیه خواهد شد. انتظار پیشرفت در طراحی و سخت افزار نسل بعدی آیفون‌ها داریم و جزئیات دقیقی در دست نیست تا به آن اشاره کرد.

اپل هر سال سپتامبر گوشی‌های هوشمند جدید معرفی و عرضه می‌کند تا بتواند رضایت مخاطب را جلب نماید. به هر حال باید منتظر اخبار موثق باقی ماند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید