آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی یک حالت گیمینگ ویژه دارد

    کد خبر :1089470
آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی یک حالت گیمینگ ویژه دارد

انتظار می‌رود که آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی در ماه اکتبر معرفی شود. پیش از رونمایی رسمی، گزارشی حاکی از آن است که ممکن بوده حالت گیمینگ Turbo موجود را اصلاح کند، یک ویژگی بسیار مورد استفاده که نوید بهبود عملکرد و به حداقل رساندن حواس‌پرتی را در هنگام بازی با گوشی‌های هوشمند می‌دهد.

بازتاب-این خبر بر اساس گزارش قبلی است که نشان می‌داد به‌روزرسانی می‌تواند شامل ویژگی‌هایی باشد که مشکل حیاتی حریم خصوصی را که مسافران مکرر با آن مواجه هستند را حل می‌کند. طبق گزارشی که توسط رسانه XiaomiTime منتشر شده، به‌روزرسانی HyperOS 2.0 ممکن است شامل یک حالت گیمینگ Turbo اصلاح‌شده باشد. در حالی که این گزارش مشخص نکرده که کدام ویژگی‌های جدید می‌تواند معرفی شود، گفته شده که “بازطراحی شده است”.

طبق گمانه زنی‌ها، Game Turbo ممکن است شامل گزینه‌های شخصی‌سازی، مانند تنظیم تنظیمات مختلف برای وفاداری بصری و صوتی باشد. همچنین می‌تواند شامل ابزارهای بهینه‌سازی برای افزایش عملکرد بازی باشد. هوش مصنوعی همچنین می‌تواند یکپارچه شود، با این گزارش که در مورد تنظیمات پویا بر اساس شرایط حدس می‌زند. HyperOS 2.0 که نسل بعدی سیستم عامل سازنده گوشی‌های هوشمند چینی مبتنی بر پلتفرم اندروید است، ممکن بوده در ماه اکتبر معرفی شود.

 

طبق گزارش قبلی، به‌روزرسانی HyperOS 2.0 ممکن است از شناسایی دوربین‌های مخفی از طریق جستجوهای شبکه محلی بی‌سیم (WLAN) پشتیبانی کند. گوشی‌های شیائومی، با استفاده از سیگنال‌های WLAN، به طور بالقوه قادر خواهند بود دوربین‌هایی را که ممکن است در مجاورت پنهان شده‌اند، جستجو و شناسایی کنند. اگرچه این ویژگی رسمی نیست، اما می‌تواند برای مسافران سرسختی که در محیط‌های ناشناخته با نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی روبرو هستند، یک موهبت باشد. پیش بینی شده که آنها را از تهدیدهای بالقوه نظارت بدون اطلاع آنها آگاه کند.

ماه گذشته گزارش شد که شیائومی عرضه به‌روزرسانی HyperOS 1.5 را آغاز کرده است. گفته می‌شود که ویژگی شخصی‌سازی جدیدی را برای صفحه قفل به ارمغان می‌آورد که کاربران را قادر می‌سازد تا «فشار طولانی قفل صفحه برای ویرایش سبک» را انجام دهند. همچنین گزارش شده است که این آپدیت شامل پیشرفت‌های مربوط به روان بودن سیستم برای پاسخگویی بهتر برنامه‌ها خواهد شد.

اولین دسته از گوشی‌های هوشمندی که این بروزرسانی را دریافت کردند شامل سری شیائومی 14 مخصوص چین، سری Redmi K70 و دستگاه‌های دیگر می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید