آشکار شدن مشخصات گوشی Galaxy A33 5G

    کد خبر :890498

سامسونگ قصد دارد تا ماه آینده میلادی ترکیب میان رده‌های سری A خود را بروز نماید. حال در آستانه معرفی، مشخصات و تصاویر گوشی Galaxy A33 5G در گوگل پلی کنسول مشاهده شده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_گوشی گلکسی A33 یکی از ارزان قیمت‌ترین میان رده‌های سامسونگ خواهد بود که قرار است جایگزین Galaxy A32 از سال گذشته شود. این گوشی چندی پیش از وبسایت‌های اخذ مجوز کشورهای مختلف مشاهده شده بود و حال به گوگل پلی کنسول نیز راه یافته تا احتمال معرفی این گوشی در روزهای آینده افزایش پیدا کند.

در لیست گوگل پلی مشخصات بسیاری از گوشی Galaxy A33 افشا شده است. سامسونگ برای انجام محاسبات پردازشی این دستگاه از تراشه میان رده Exynos 1200 استفاده کرده که دو هسته Cortex A-78 با فرکانس 2400 مگاهرتز و 6 هسته Cortex A-55 با فرکانس 2000 مگاهرتز را شامل می‌شود. برای بخش گرافیکی نیز از پردازنده گرافیکی Mali G68 استفاده شده که تا 1 گیگاهرتز کلاک شده است.

 

در کنار تراشه، گوشی گلکسی A33 از 6 گیگابایت حافظه رم برخوردار است. نمایش تصاویر در این گوشی هوشمند بر عهده نمایشگر با وضوح +FHD یا 1080 در 2400 پیکسل گذاشته شده که از تراکم پیکسلی 450 پیکسل بر اینچ برخوردار است. در بخش نرم‌افزاری نیز حضور پوسته One UI 4 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 را شاهد خواهیم بود.

لیست گوگل پلی کنسول تصویری از این دستگاه را نیز به نمایش گذاشته که از وجود ناچ قطره‌ای و حاشیه نسبتاً بزرگ در پایین نمایشگر حکایت دارد. گوشی Galaxy A33 در وبسایت‌های صدور گواهی FCC و TENAA نیز دیده شده تا با معرفی رسمی آن فاصله چندانی نمانده باشد.

البته هنوز از قیمت و تاریخ رونمایی رسمی از این دستگاه اطلاعاتی در دست نیست و باید برای کسب این اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید