آتش سوزی قهوه‌خانه ای در چالوس ۱۵ نفر را روانه بیمارستان کرد/عامل آتش سوزی عمدی دستگیر شد

  • حوادث
  • شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۵۱
    کد خبر :260858

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: آتش سوزی قهوه خانه ای امشب در چالوس، ۱۵ نفر را روانه بیمارستان کرد؛ البته فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری عامل آتش سوزی عمدی در قهوه خانه ای در بازار روز شهرستان چالوس دقایقی پیش در کمتر از دو ساعت خبر داد.

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران، زکریا اشکپور اظهار داشت: در ساعت 19.19 جمعه24 فروردین خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس غرب استان اعلام شد و بلافاصله آمبولانس‌های پایگاهای اورژانس چالوس به محل حادثه واقع در یکی از قهوه خانه‌های این شهر اعزام شدند.

وی افزود: تعداد افراد دچار سوختگی در این حادثه 12 نفر و افراد دچار آسیب‌های متعدد به اندامها سه نفر بوده است.

اشکپور گفت: 6 نفر از افرادی که دچار سوختگی شده بودند برای ادامه درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی زارع ساری منتقل شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: در ساعت19 و 19 دقیقه امروز جمعه 24 فروردین ماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک قهوه خانه در بازار روز شهرستان چالوس، ماموران انتظامی شهرستان سریعا به محل حادثه عزیمت کردند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس و آتش نشانی حریق در کمتر از یک ساعت مهار شد که در این حادثه 11 نفر دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه این حریق عمدی بوده از شناسایی و دستگیری عامل آتش سوزی در کمتر از دو ساعت خبر داد.

میرفیضی افزود: متهم به آتش سوزی فردی به نام م -ک فرزند مسئول این واحد صنفی و قهوه خانه بوده که به علت اختلافات شخصی با پدرش، مرتکب این عمل شد.

وی بیان کرد: مصدومان حادثه با حضور گروه‌های امداد ونجات و اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید