آتش‌سوزی در کارگاه تولید و نگهداری پوشال و کاغذ

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۱۵
    کد خبر :253416

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در کارگاه تولید و نگهداری پوشال و کاغذ خبر داد.

جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت ۳:۰۵ بامداد امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در کارگاه تولید و نگهداری پوشال و کاغذهای خرد شده در بلوار برودجردی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که به دنبال آن ۴ ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد: این انبار بیش از ۳۰۰۰ متر وسعت داشت که نیمی از آن سوله مسقف و نیمی دیگر محوطه و حیاط بود. در بخش مسقف و فضای باز این سوله کاغذها به صورت فشرده و باز در حجم زیادی نگهداری می‌شد که کاملا شعله ور بود.

وی با اشاره به اینکه در بخش غربی این محوطه یک ساختمان مسکونی چهار طبقه وجود داشت ادامه داد: آتش‌نشانان سریعا عملیات را آغاز کردند و بخشی از سقف‌های سوله را شکافتند تا به کانون آتش برسند و با عملیات به موقع موفق شدند از گسترش آتش جلوگیری کنند.

ملکی با بیان اینکه دو نفر در این حادثه نجات پیدا کردند توضیح داد: آتش‌نشانان دو کارگر افغانستانی که در انبار گرفتار شده بودند را نجات دادند و خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت.

وی ادامه داد: پس از خاموش کردن آتش، نیروها مشغول لکه‌گیری شدند و کارشناسان هم مشغول بررسی علت حادثه هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران توصیه کرد: اماکنی که ریسک خطر بالایی دارند لازم است حتما با در نظر گرفتن تمهیداتی از مجاورت با بافت‌های مسکونی خودداری و به بیرون منتقل شوند تا برای محل زندگی شهروندان خطر ساز نباشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید