۱۵ نفر از عاملان تیراندازی به منازل در آبادان دستگیر و شناسایی شدند

    کد خبر :946921
۱۵ نفر از عاملان تیراندازی به منازل در آبادان دستگیر و شناسایی شدند

فرمانده انتظامی آبادان گفت: ۱۵ نفر از دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ به‌سمت منازل مردم در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ کیومرث کشوری با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با کمک یگان‌های انتظامی در جهت برخورد قاطع با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی به منازل معلوم‌الهویه در 10 روز اخیر، مخفیگاه 15 نفر از افرادی را که در نگهداری و استفاده غیرمجاز از سلاح و مهمات جنگی و شکاری در این شهرستان فعالیت داشتند شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضایی جهت دستگیری متهمان وارد عمل شدند و در عملیات‌های متفاوت موفق به دستگیری 15 نفر متهم در این زمینه شدند، افزود: در بازرسی صورت‌گرفته از مخفیگاه متهمان پنج اسلحه جنگی و چهار اسلحه غیرمجاز شکاری به‌همراه 143 عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.

کشوری با بیان اینکه برای متهمان پرونده قضایی تشکیل شد و به دادسرا معرفی شدند، تصریح کرد: هفت نفر از متهمان دستگیرشده از عاملان تیراندازی‌های اخیر به درب منازل اشخاص بودند که در بازجویی با پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با تأکید بر عزم جدی پلیس برای برخورد قاطع و قانونی با دارندگان سلاح غیرمجاز و عوامل تیراندازی، خطاب به شهروندان بیان کرد: از آنجا که پلیس با این دسته از افراد مماشات نخواهد کرد، انتظار داریم همشهریان در جهت ارتقای امنیت، اخبار لازم در این زمینه را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید