وان پلاس نورد 2 5G با صفحه‌نمایش ۶٫۴۳ اینچی عرضه خواهد شد

  • آرشیو
  • سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۵۴
    کد خبر :827371
وان پلاس نورد 2 5G با صفحه‌نمایش ۶٫۴۳ اینچی عرضه خواهد شد

وان پلاس نورد ۲ در تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد و تیزر رسمی منتشرشده توسط وان پلاس نشان می‌دهد این گوشی دارای صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است.

وان پلاس اخیرا اشاراتی به معرفی نورد ۲ داشته است و در گزارشی اعلام شد که در تاریخ ۲۲ جولای (۳۱ تیر ۱۴۰۰) با تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ معرفی خواهد شد. به‌تازگی در گزارشی از جی‌اس‌ام‌آرنا اطلاعات مهمی درباره‌ی نمایشگر وان پلاس نورد ۲ منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶٫۴۳ اینچی Fluid AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و استاندارد +HDR10 خواهد بود.

در مقایسه با وان پلاس نورد و نسخه‌ی ارزان‌تر، یعنی وان پلاس نورد سی‌ای که ماه گذشته معرفی شد، پنل مذکور مشخصات مشابهی دارد. هنوز به‌صورت دقیق اطلاعاتی از وضوح نمایشگر این گوشی منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود +Full HD باشد. در بخش دوربین سلفی هنوز مشخصاتی تأیید نشده است؛ اما تصاویر رندر، دوربین سلفی به‌صورت حفره در گوشه‌ی سمت چپ را نشان می‌دهد.


تراشه‌ی مدیاتک که قدرت سخت‌افزاری نورد ۲ را تأمین می‌کند، نسخه‌ی سفارشی وان پلاس خواهد بود و برای پاسخگویی بهتر هنگام بازی و تجربه‌ی بهتر عکاسی طراحی شده است. سخت‌افزار هوش مصنوعی این گوشی با پشتیبانی از DOL-HDR همراه خواهد بود؛ یعنی به‌صورت هم‌زمان با نوردهی متفاوت به کاهش سایه‌دار شدن تصویر کمک خواهد کرد.

به گزارش‌ زومیت، وان پلاس نورد ۲ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل با حسگر سونی IMX766 مجهز خواهد شد؛ اما نمی‌توان به آن گزارش اطمینان داشت؛ زیرا همان منبع اطلاعات صفحه‌نمایش را به‌اشتباه گزارش داده بود. در هر صورت ۹ روز دیگر همه چیز مشخص خواهد شد و انتظار می‌رود در این فاصله، وان پلاس تیزر‌های بیشتری از نورد ۲ به نمایش بگذارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید