وام ۴ میلیاردی برای سربازان منقضی خدمتِ سال ۹۶ به بعد

    کد خبر :953926
وام ۴ میلیاردی برای سربازان منقضی خدمتِ سال ۹۶ به بعد

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح با ارائه توضیحاتی درباره‌عدم ثبت نام متقاضیان وام ۴ میلیاردی در دفاتر پلیس +۱۰ گفت: سربازان منقضی خدمت که ۵ سال از پایان خدمت آن‌ها می‌گذرد می‌توانند برای دریافت این وام ثبت نام کنند.

سردار موسی کمالی مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که در برخی از شهرستان‌ها و شهرها متقاضیان وام ۴ میلیاردی نمی‌توانند در دفاتر پلیس +۱۰ ثبت نام کنند و این دفاتر اعلام می‌کنند که در جریان این موضوع نیستند، گفت: پیامک‌هایی نیز در همین زمینه به ما داده شده بود مبنی بر اینکه مردم با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ در برخی از شهرها نتوانسته‌اند برای ثبت نام وام‌های ۱۵۰ میلیون تومانی و ۴ میلیاردی برای سربازان ماهر ثبت نام کنند و این دفاتر اعلام می‌کنند که در جریان نیستند. البته در اکثر شهرها مشکلی وجود ندارد و ثبت نام انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برای رفع این مشکل در چند روز گذشته جلسه‌ای با مسئولان پلیس +۱۰ داشته‌ایم و نکات جدید را به آن‌ها اعلام کرده‌ایم و مشکل خاصی دیگر وجود ندارد و به مرور ثبت نام‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بازه زمانی خاصی را برای ثبت نام این وام در نظر نگرفته ایم، گفت: در حال حاضر برای این دو وام نزدیک به ۲۸ هزار نفر ثبت نام کرده اند. انتظار ما این است که در مجموع حدود ۶۰ هزار نفر برای دریافت این دو وام در مرحله اول ثبت نام کنند. البته ما در تلاش هستیم که از منابع دیگر برای افزایش متقاضی جذب اعتبار کنیم.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مدارک لازم برای ثبت نام نیز کارت پایان خدمت و گواهی نامه مهارتی یا مدرک تحصیلی است البته برای دریافت ۴ میلیاردی باید جواز کسب هم داشته باشند. همچنین فرد باید بومی همان منطقه باشد.

سردار کمالی خاطرنشان کرد: اعلام کرده بودیم که افرادی که از سال ۹۷ به بعد منقضی خدمت شده‌اند می‌توانند برای دریافت وام ۴ میلیارد تومانی ثبت نام کرده و طرح خود را ارائه دهند. اما در حال حاضر افرادی که ۵ سال از پایان خدمت آن‌ها می‌گذرد می‌توانند برای دریافت این وام ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: یعنی به طور مثال هر کسی که ۲۲ آبان سال ۹۶ کارت پایان خدمت دریافت کرده می‌تواند با ارائه طرح برای دریافت این وام ثبت نام کند.

ایلنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید