مهلت ارسال اثر به جشنواره موسیقی نوای مهر تمدید شد

    کد خبر :873671
مهلت ارسال اثر به جشنواره موسیقی نوای مهر تمدید شد

دبیر جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» از تمدید ارسال اثر برای شرکت در این جشنواره که پیش از این ۵ دی اعلام شده بود، خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا آخر ماه جاری وقت دارند آثار خود را ارسال کنند.

مهدی حسینی دبیر جشنواره ملی موسیقی نوای مهر اظهار داشت: نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای مهر توسط اداره‌کل امور هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف افزایش تولید آثار فاخر در حوزه هنر موسیقی و بازشناسی محورهای جریان‌ساز در حوزه‌های شعر، ترانه، موسیقی، سرود و نماهنگ روزهای ۱۰ تا ۱۵ اسفند سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره دارای بخش‌های تک‌آهنگ‌های تولیدشده توسط گروه‌های موسیقی در سراسر کشور، نماهنگ، سرود دانش‌آموزی و سرود حرفه‌ای (گروه‌های کر) است.

او تاکید کرد: پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی توسط هیأت‌های داوری، اسامی منتخبان برای اجرای صحنه ای اعلام خواهد شد.

حسینی، داوران این جشنواره را اعلام کرد و گفت: نادر مشایخی، رهبر ارکستر و آهنگساز، شهلا میلانی، مدرس موسیقی و شهروز حقی آهنگساز و موسیقیدان ارزیابی آثار بخش سرود جشنواره نوای مهر را بر عهده دارند.

به گزارش ایرنا، نخستین جشنواره ملی سرود نوای مهر با مشارکت و همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج و با موضوع گسترش فرهنگ مهرورزی، ایثار و از خودگذشتگی در سطح جامعه و تولید محتوای فرهنگی و هنری در این زمینه برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید