مربیان نامدار داخلی گزینه احتمالی مربی دروازه بانان تیم ملی فوتسال/ عکس

  • ورزشی
  • سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۵۱
    کد خبر :969580
مربی دروازه بانان تیم ملی فوتسال

بعد از منتفی شدن جذب مربی دروازه بانی خارجی تیم ملی فوتسال، شنیدها حالی از آن است که وحید شمسایی سرمربی تیم ملی به سراغ مربیان نامدار داخلی رفته و مذاکراتی هم با برخی افراد داشته است.

تیم ملی ایران در مسابقات فوتسال ۲۰۲۲ قهرمانی آسیا که در کویت برگزار شد، با قبول شکست برابر ژاپن در فینال به عنوان نایب قهرمانی رسید. کادر فنی تیم ملی در این مسابقات ناقص بود چرا که یک روز پیش از اعزام تیم ملی به کویت، وحید شمسایی مصطفی نظری مربی دروازه بان های این تیم را کنار گذاشت و به همین دلیل نیز ایران بدون مربی دروازه بان در این مسابقات شرکت کرد.

شمسایی که حالا بیش از یک سال از حضورش در تیم ملی می گذرد و با نقاط ضعف و قوت تیم خود آشنایی کامل پیدا کرده است، قصد دارد کمبودهای نیمکت را با یک دستیار و یک مربی خارجی پرکند؛ هرچند که به نظر می رسد این اتفاق حداقل برای مربی خارجی دروازه بان ها به بن بست رسیده است.

اخبار غیر رسمی نشان می دهد شمسایی در روزهای گذشته مذاکراتی هم با برخی از مریبان شامل میشل پطروس مربی سابق تیم ملی و فعلی تیم ملی عراق و کاظم صادقی مربی سابق راگا و کراپ و دو مربی دیگر داشته است.

به گزارش عصر ایران، شنیده می شود مربیان باتجربه ای شامل اصغر قهرمانی مربی سابق تیم ملی امید و زندی بتن کلاردشت، علی ایمانی مربی پاس، فردوس قم و حال حاضر سبحان فلز گرمسار و امیر فراشی مربی سابق تیم ملی از کاندید اصلی احراز پست مربی دروازه بانان تیم ملی هستند.

میشل پطروس ، در حال حاضر مربی گلرهای عراق

میشل پطروس

اصغر قهرمانی

اصغر قهرمانی

علی ایمانی ، مربی سبحان فلز گرمسار

علی ایمانی

امیر فراشی

امیر فراشی

کاظم صادقی

کاظم صادقی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید