محبوبیت باورنکردنی ستاره ایرانی در پرتغال

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ۱۷:۳۸
    کد خبر :966072
طارمی

بدون شک موفق ترین لژیونر حال حاضر فوتبال ایران مهدی طارمی مهاجم ملی پوش پورتو پرتغال است.

طارمی در تابستان ۲۰۲۰ با مبلغ ۱۵ میلیون یورو به پورتو رفت. در اولین فصل حضورش در اژدها، این مهاجم آن‌ها را ناامید نکرد و ۲۳ گل به ثمر رساند و ۱۸ پاس گل داد. او همچنین برای گل آکروباتیک عالی خود در برابر چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نامزد دریافت جایزه پوشکاش شد.

در فصل گذشته نیز این بازیکن ۲۶ گل زد و ۱۷ بار پاس گل داد و در پرتغال با پورتو دبل کرد و قهرمانی لیگ و جام حذفی را به دست آورد.

ستاره ایرانی آنقدر درخشیده و خوب کار کرده که هواداران پورتو عاشق ستاره ایرانی خود هستند و به جرات می‌توان گفت مهدی محبوب ترین بازیکن حال حاضر پورتو به حساب می‌آید. یکی از ایرانی‌هایی که در پورتو سکونت دارد برایمان تعریف می کرد که طارمی به راحتی نمی‌تواند از خانه اش بیرون بیاید و هرکجا که برود، هواداران پورتو دست از سرش برنمی‌دارند و می‌خواهند با او عکس بگیرند.

همچنین هواداران پورتو بعد از درخشش مهدی در این فصل که با صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا همراه شد، به ستاره ایرانی خود لقب خدای پارسی دادند که نشان دهنده محبوبیت زیاد طارمی است.

طی ماه‌های اخیر شایعات پیرامون جدایی طارمی از پورتو زیاد شد. موضوعی که خشم هواداران پورتو را در پی داشت و آن‌ها تحت هیچ شرایطی دوست ندارند ستاره محبوب تیمشان را از دست بدهند.

آنطور که مشخص است طارمی در پورتو آقایی می‌کند و اگر تصمیم به تمدید قرارداد با این تیم و ماندن بگیرد، نه تنها نامش را به عنوان یکی از اسطوره‌های پورتو در تاریخ این باشگاه ماندگار خواهد کرد، بلکه محبوبیتی خاص هم بدست خواهد آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید