لحظات خوب در جزیره کیش با رزرو هتل های شیک کیش

    کد خبر :956076

یکی از مهمترین کارها قبل از سفر، انتخاب هتل مناسب است. با انتخاب هتل مجهز و شیک، شما می توانید اقامت آرام و راحتی در سفر داشته باشید و لحظات سفرتان را با آرامش و رضایت خاطر همراه کنید.

از آنجایی که جزیره کیش، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران است، هتل های زیادی در این جزیره فعالیت می کنند و آماده پذیرایی از مسافران جزیره کیش هستند. اگر به فکر رزرو هتل های کیش هستید و نمی دانید کدام یک از هتل های این جزیره را انتخاب کنید، در این نوشته با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های کیش و امکانات رفاهی هتل های این جزیره آشنا شوید.

معرفی هتل های پنج ستاره کیش

اگر در سفر به کیش، دوست دارید در هتل های پنج ستاره و مجلل این جزیره اقامت داشته باشید، می توانید یکی از هتل های زیر را برای اقامت خود انتخاب کنید:

1- هتل امیرکبیر کیش:

هتل امیرکبیر در بلوار میرمهنا قرار دارد و هتلی نوساز و 6 طبقه است. در این هتل انواع اتاق ها و سوئیت های لوکس و مجهز قابل رزرو هستند.

2- هتل شایان کیش:

این هتل در بلوار ساحل کیش ساخته شده است و از مجلل ترین و بزرگترین هتل های کیش است. اقامت در هتل کیش به افرادی پیشنهاد می شود که به اقامت در هتل های مجلل و لوکس علاقه دارند.

3- هتل داریوش کیش:

هتل داریوش از معروف ترین هتل های این جزیره است که در میدان داریوش ساخته شده است. وجود امکانات مدرن و چشم انداز رو به ساحل از جمله امتیازات هتل داریوش هستند.

4- هتل ترنج کیش:

هتل ترنج در ابتدای جاده جهان کیش قرار دارد و معماری آن بسیار جالب است. واحدهای این هتل، روی آب ساخته شده و امواج آب از کف شیشه ای اتاق ها و سوئیت ها قابل مشاهده است.

5- هتل بین المللی کیش:

اگر اهل کیش گردی و تجربه تفریحات لاکچری در کیش هستید، هتل بین المللی کیش را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل در یکی از بهترین مناطق کیش یعنی بلوار دریا ساخته شده است و فاصله کمی تا ساحل دریا و اسکله تفریحی کیش دارد.

6- هتل مارینا پارک:

هتل مارینا پارک کیش در بلوار مرجان ساخته شده است که یکی از زیباترین مناطق کیش محسوب می شود. این هتل با داشتن آبنماهای جذاب، گونه های گیاهی متنوع، تجهیزات مدرن و دکوراسیون شیک از جذاب ترین هتل های جزیره کیش است.

7- هتل پانوراما کیش:

هتل پانوراما در بلوار رودکی قرار دارد و به مراکز خرید مهم کیش، جاذبه های گردشگری کیش و ساحل دریای خلیج فارس بسیار نزدیک است.

8- هتل پالاس کیش:

هتل پالاس در یکی از نقاط طلایی کیش ساخته شده و به ساحل نیلگون دریای خلیج فارس بسیار نزدیک است.

9- هتل ایران کیش:

اگر برای کیش گردی دوست دارید تفریحات هیجان انگیز را هم انجام دهید، اقامت در هتل ایران کیش انتخاب خوبی برای شما خواهد بود؛ زیرا این هتل به کارتینگ کیش و پارک بزرگ کیش بسیار نزدیک است. هتل ایران در بلوار خلیج فارس کیش قرار دارد.

10- هتل آرامیس پالاس:

هتل آرامیس پالاس در میدان پردیس ساخته شده و به مراکز خرید مهم کیش مانند کیش مال، رویا مال و پردیس 2 بسیار نزدیک است.

11- هتل پارمیس کیش:

هتل بین المللی پارمیس هم در میدان پردیس کیش قرار دارد و از مجهزترین هتلهای جزیره کیش است.

12- هتل ویدا:

هتل ویدا در بلوار موج کیش قرار دارد. تمام استانداردهای هتلداری در هتل ویدا رعایت می شود و به همین دلیل، این هتل از بهترین هتلهای کیش است.

13- هتل شایگان کیش:

هتل شایگان در ابتدای بلوار رودکی ساخته شده است. این هتل، بهترین امکانات را در اختیار مسافران عزیز قرار می دهد و به همین دلیل است که همواره از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل های کیش است. با انتخاب و رزرو هتل شایگان کیش، اقامتی آرام و دلنشین را در این جزیره تجربه می کنید.

14- هتل میراژ:

هتل میراژ کیش از مجلل ترین هتل های کیش است که در بلوار دریا قرار دارد. هتل میراژ، معماری جذابی دارد و چشم انداز هتل رو به دریا است. با اقامت در هتل میراژ، می توانید تفریحات آبی کیش مانند جت اسکی، غواصی و قایق سواری را در ساحل نزدیک به هتل انجام دهید و لذت ببرید.

15- هتل کوروش کیش:

این هتل در میدان پردیس کیش واقع شده است و اتاق ها و سوئیت های لوکس و مجهزی دارد.

معرفی هتل های چهار ستاره در کیش

اگر می خواهید برای اقامت در کیش هزینه کمتری بپردازید و از امکانات رفاهی متنوع بهره مند شوید، می توانید هنگام رزرو هتل های کیش، یکی از هتل های چهار ستاره کیش را برای اقامت انتخاب کنید. هتل های زیر از جمله هتل های چهارستاره جزیره کیش هستند:

1- هتل آرامیش کیش:

این هتل چهار ستاره در میدان پردیس قرار دارد و به ساحل دریای خلیج فارس و مرکز خرید پردیس 1 نزدیک است.

2- هتل صدف کیش:

هتل صدف در میدان امیرکبیر قرار دارد و فضای بسیار زیبا و دلپذیری دارد. با انتخاب هتل صدف، اقامتی آرام را در این جزیره تجربه می کنید.

3- هتل لیلیوم کیش:

این هتل چهار ستاره در بلوار رودکی کیش ساخته شده است و هتلی نوساز و شیک در این جزیره محسوب می شود. هتل لیلیوم از نظر موقعیت مکانی هم بسیار خوب است و فاصله کمی تا مراکز خرید کیش و ساحل دریای خلیج فارس دارد.

4- هتل پارمیدا کیش:

هتل پارمیدا در مجاورت ساختمان دیپلمات کیش قرار دارد و به اماکن تفریحی و دیدنی کیش نزدیک است.

5- هتل سورینت مریم کیش:

هتل سورینت مریم کیش در بلوار امیرکبیر قرار دارد و به سبک معماری اروپایی ساخته شده است. سوئیت ها و اتاق های این هتل، مدرن هستند و انواع امکانات رفاهی را دارند.

6- هتل ارم کیش:

هتل ارم کیش در بلوار خیام قرار دارد. با اقامت در این هتل، شما مناظر زیبای ساحل دریای خلیج فارس و جزیره کیش را تماشا خواهید کرد.

7- هتل آریان کیش:

روبروی پارک شهر کیش، هتل چهار ستاره آریان ساخته شده است. اگر اهل پاساژ گردی هستید و می خواهید علاوه بر کیش گردی و دیدن جاذبه های کیش به مراکز خرید کیش هم نزدیک باشید، اقامت در هتل آریان کیش را به شما پیشنهاد می کنیم.

معرفی هتل های سه ستاره کیش

افرادی که دوست دارند هزینه کمتری برای رزرو هتل های کیش بپردازند و بودجه سفرشان را به کیش گردی و تفریحات جذاب کیش اختصاص دهند، می توانند برای رزرو هتل های سه ستاره در کیش اقدام کنند.

از جمله هتل های سه ستاره جزیره کیش می توان به هتلهایی مانند هتل گراند کیش، هتل شایلی، هتل پارسیان، هتل آرامش، هتل لوتوس، هتل پارس نیک، هتل سان رایز، هتل سارا، هتل لوتوس، هتل تعطیلات، هتل هلیا، هتل گاردنیا، هتل آفتاب شرق، هتل گلدیس، هتل گامبرون و هتل جام جم کیش اشاره کرد.

رزرو هتل در کیش با سامانه سفربازی

برای رزرو هتل های کیش، شما می توانید از سامانه رزرو اقامتگاه سفربازی اقدام کنید و هتل دلخواه خود را با قیمت مناسب رزرو کنید. سفربازی، یکی از مطمئن ترین سایتهای ایرانی برای رزرو هتل و اقامتگاه در شهرهای مختلف ایران است و شما می توانید هتل دلخواه خود را خیلی سریع و راحت از سامانه سفربازی رزرو کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید