صعود میلان به یک چهارم پس از ۱۱ سال

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ۸:۵۹
    کد خبر :980495
صعود میلان به یک چهارم

تیم فوتبال میلان موفق شد با تساوی بدون گل در خانه تاتنهام پس از ۱۱ سال به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

دیدار تیم‌های میلان و تاتنهام در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه تاتنهام با قضاوت کلمن تورپن برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با توجه به اینکه هر دو تیم به دلیل ترافیک دیرتر از برنامه به استادیوم رسیدند، این بازی با حدود ۱۰ دقیقه تاخیر یعنی از ساعت ۲۳:۴۰ به وقت تهران آغاز شد. گل زودهنگام براهیم دیاز، پیروزی یک بر صفر را برای روسونری در بازی رفت سه هفته پیش رقم زد، اما هر دو باشگاه به دلیل شکست در لیگ‌های داخلی با روحیه متفاوتی پا به این دیدار گذاشتند اما این شاگردان استفانو پیولی بودند که توانستند با تساوی در این دیدار به لطف پیروزی در بازی رفت به مرحله یک‌ چهارم لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

شاگردان آنتونیو کونته از دقیقه ۷۷ با اخراج کریستین رومرو ۱۰ نفره به بازی ادامه دادند.

میلان تنها ۹۰ دقیقه تا رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار از فصل ۱۲-۲۰۱۱ فاصله داشت و توانست با کسب تساوی به این امر دست پیدا کند.

به گزارش ایرنا، تاکنون چلسی، بنفیکا، بایرن مونیخ و میلان راهی مرحله یک چهارم شده اند. از هفته آینده ادامه دیدارهای یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دنبال خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید