صعود سه کشتی گیر ایران به نیمه نهایی مسابقات جهانی

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۱۳
    کد خبر :940495
حسن یزدانی

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر مقابل ژی وی دنگ دارنده مدال نقره و برنز جهان از چین پیروز شد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با الکساندر خوتسیانیوسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین مبارزه کرد.

سنگین‌وزن کشورمان در این مبارزه حرفیش را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد تا دیگر کشتی‌گیر ایران در نیمه‌نهایی باشد. پیش از این حسن یزدانی راهی نیمه‌نهایی شده بود.

در ۸۶ کیلوگرم نیز حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ایوان ایچیزلی از مولداوی کشتی گرفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز و راهی یک چهارم شد.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک در این مرحله سباستین جزیرزانسکی از لهستان را با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب کرد و به نیمه‌نهایی رفت.

 محمد نخودی در دومین دیدار خود در وزن ۷۹ کیلوگرم در برابر دولگون آلتانزول از مغولستان به میدان رفت که در همان ابتدای کار با یک پیچ کمر کشتی گیر مغولستانی را از بالا به پل زد و پس از آن هم یک بار حریف را به پل برد و با اجرای دو بارانداز نتیجه را  ۱۰ بر صفر کرد و به یک چهارم نهایی راه پیدا کرد.در مرحله یک چهارم نهایی نیز دلاور کشورمان با شکست حریف به نیمه نهایی راه یافت.

به این ترتیب از ساعت 19 امروز تیم ملی کشتی آزاد کشورمان سه نماینده در دیدارهای نیمه نهایی خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید