حسن یزدانی محبوب‌ترین آزادکار جهان شد

  • ورزشی
  • جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱
    کد خبر :762936

با اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، حسن یزدانی به عنوان محبوب‌ترین آزادکار جهان انتخاب شد.

اتحادیه جهانی کشتی با قرار دادن نام 16 آزادکار نام‌آشنای جهان از علاقمندان به کشتی در سراسر جهان خواست آرای خود را برای شناخت محبوبترین آزادکار اعلام کنند.

حسن یزدانی با دو طلای جهان و یک طلای المپیک در دور نخست با رأی طرفداران کشتی برابر والنتین یوردانوف نابغه سبک وزن کشتی جهان که 8 طلای جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد پیروز شد.

یزدانی سپس مقابل طاها آکگل ترک و دارنده 2 طلای جهان و یک طلای المپیک پیروز شد و به جمع 4 نفر برتر این نظرسنجی راه یافت. یزدانی در نیمه نهایی نیز با رأی بیشتر مقابل بوایسار سایتیف نابغه کشتی جهان از روسیه که 3 طلای المپیک و 6 طلای جهان را در ویترین افتخارات خود دارد پیروز شد و به فینال رسید.

در سوی دیگر نیز عبدالرشید سعدالله یف ملقب به تانک روس که مدال‌های طلای جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد و بخت اصلی کسب طلای المپیک توکیو است، پس از شکست جان اسمیت و جردن باروز آمریکایی و فرانک چامیزو کشتی‌گیر کوبایی‌الاصل ایتالیا به فینال محبوب‌ترین آزادکاران جهان راه یافت.

به گزارش خبر انلاین، در نظرسنجی فینال این مسابقه فضای مجازی، حسن یزدانی با کسب 54 درصد آرا (بیش از 50 هزار رأی) مقابل سعداله یف روس به پیروزی رسید و محبوب‌ترین آزادکار جهان شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید