تصاویر دیدنی از برندگان امسال جایزه عکاسی کمدی حیات وحش

    کد خبر :863163

خنده یک ابزار منحصر به فرد است تا مردم نسبت به محافظت از طبیعت شفابخشی که ممکن است به سادگی از دست برود احساس مسئولیت کنند. این ایده اصلی مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش است که چندسالی است دیدنی‌ترین عکس‌های طبیعت را با مردم جهان به اشتراک گذاشته است.

جوایز مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش از سال ۲۰۱۵ تاکنون به عکس‌های خنده‌دار و دل‌انگیزی از لحظات خاص حیات وحشت تعلق گرفته که بهترینِ ژانر خود هستند.

امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست و برندگان مسابقه ۲۰۲۱ عبارتند از یک میمون به وضوح ناراحت، سه راکون شایعه پراکن، ماهی مخالف جاذبه و یک سگ دشتی بسیار قدرتمند!

گروهی از داوران هرساله هزاران عکس ارسالی از عکاسان خبره و مبتدی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند؛ برنده نهایی یک صنایع دستی تانزانیایی و یک هفته سافاری (گردش با اتومبیل خاص در طبیعت) در کنیا دریافت می‌کند.

جایزه برتر امسال به کن جنسن تعلق می‌گیرد. عکس او که در یوننان چین گرفته شده است، یک میمون ابریشمی طلایی را در وضعیتی نسبتا ناراحت کننده با چهره‌ای مبهوت نشان می‌دهد.

تصویر دیگری که توجه اغلب داوران را به خود جلب کرده، کبوتری را نشان می‌دهد که یک برگ تمام صورتش را پوشانده است، این عکس جان اسپیرز، جایزه برگزیده مردمی را به خانه برد.

این مسابقه چیزی بیش از لذت تماشاست و عکس‌های آن افزایش آگاهی در مورد اهمیت حفاظت از محیط زیستی چنین دوست‌داشتنی را نیز در پی دارند.

خنده یک ابزار منحصر به فرد و مؤثر برای درگیر کردن مخاطبان در هر سن و فرهنگ با تصاویر موجوداتی است که ممکن است برای همیشه از دست بروند.

به گزارش همشهری آنلاین، ۱۰ درصد از کل درآمد خالص این مسابقه به سازمان‌های حفاظتی که از حیات وحش در خطر انقراض محافظت می‌کنند اهدا می‌شود. همانطور که می گویند طبیعت شفابخش است و این تصاویر روز ما را می‌سازند:

يك ميمون ناراحت

باد برگي پاييزي را به صورت يك كبوتر كوبيده

راكون‌هاي شايعه پراكن

سگ دشتي قوي در مقابل عقاب

اوه، پنجره را نديدم!

ماهي مخالف جاذبه

شادي كانگروها از پايان يافتن قرنطينه

آفتاب پرست قلدر

تصادف عقاب

خرس‌ها، مبارزه را از كودكي تمرين مي‌كنند

وقتي مادرها براي تربيت فرزندانشان وارد عمل مي‌شوند

قايم باشك خرس‌ها

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید