بهترین تورهای خارجی برای ایرانی‌ها

    کد خبر :1066639

برنامه‌ریزی برای سفر در تعطیلات چقدر برایتان اهمیت دارد؟ دوست دارید سفر خارجی هیجان‌انگیز و درعین‌حال ارزان را تجربه کنید؟ شاید با خودتان فکر کنید چنین چیزی امکان ندارد، اما ما می‌گوییم زود به این نتیجه نرسید و با خواندن این متن خودتان را برای رفتن به سفر خارجی همراه با هزینه کم آماده کنید. کشورهای همسایه در میان ایرانی‌ها طرف‌داران زیادی دارند؛ مسیر کوتاه و خارج از کشور بودن این سفرها موردتوجه افراد زیادی قرار می‌گیرد، پس شما نیز یکی از همین افراد باشید. در ادامه به معرفی چند مورد از کشورهای خارجی برای مسافرت را معرفی می‌کنیم تا با رزرو تور سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

سفر با تور

در وهله اول سفر با تور را برایتان توضیح می‌دهیم تا انتخاب درستی برای سفرتان داشته باشید. همان‌طور که می‌دانید سفر با تور کارهای مربوط به سفر را برایتان آسان می‌کند و تمامی کارها اعم از خرید بلیط، دریافت ویزا، رزرو هتل، گشت‌وگذار در شهر مقصد همگی بر عهده تور هستند؛ شما فقط باید تور موردنظر را رزرو کرده و در شهر مقصد نیز با برنامه‌ریزی تور مربوطه عمل کنید، حتماً سفری به‌یادماندنی در انتظار شماست.

تورهای خارجی

لازم به ذکر است که سفر با تور گردشگری راهی امن برای مسافرت‌های خارجی است و اصلاً نیاز نیست نگران چیزی باشید. البته می‌دانیم که میزان وسعت دید هرکس با رفتن و گشتن در میان جاذبه‌ها و فرهنگ‌ها و تاریخ‌های گوناگون بیشتر می‌شود، برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم چمدان خود را ببندید و یکی از تورهای خارجی را انتخاب کرده و سفری خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنید. هزینه مسافرت به خارج از کشور با تور خارجی به فصل سفر، قیمت بلیط، رزرو هتل و خدمات آژانس و تعداد روزهای سفر بستگی دارد.

قیمت تورهای خارجی

با توجه به شرایط مختلف می‌توانید انواع تورها را با همدیگر مقایسه کرده و درنهایت تور موردپسند خود را انتخاب کنید. قیمت تورهای مسافرتی بر اساس مدت‌زمان تور، نوع هتل و کیفیت آن، خدمات تور و نوع هواپیما معین می‌گردد. با مراجعه به قسمت تور در وب‌سایت آژانس‌ها می‌توانید تورهای مربوط به مقصد موردنظرتان را ببینید، سپس در صورت تمایل می‌توانید نسبت به رزرو آن اقدام کنید. برای پیدا کردن ارزان‌ترین تورها می‌توانید با انتخاب تور موردنظر گزینه کمترین قیمت را زده و لیست تورهای ارزان را مشاهده کنید.

مدارک موردنیاز برای سفر با تورهای خارجی

در سفر با تور خارجی باید گذرنامه‌تان حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد. درصورتی‌که برای رفتن به کشور موردنظرتان به ویزا نیاز باشد، ارائه ویزا جزو مدارک اصلی است.

گردش در کشورهای همسایه با تور خارجی

کشورهای نزدیک به کشورمان مانند ترکیه، گرجستان، ارمنستان، امارات، آذربایجان جزو کشورهای پرطرفدار و پررفت‌وآمد هستند که در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشتند و در صنعت گردشگری با کشورهای اروپایی و آمریکایی رقابت می‌کنند. همچنین سفر به این کشورها ارزان‌تر است و پول ما نسبت به این کشورها چندان فرقی ندارد. سایر کشورهای خارجی نیز طرف‌دار داشته و در طول سال مسافران زیادی به واسطه تور راهی این کشورها می‌شوند. در ادامه به معرفی برخی از این کشورها می‌پردازیم که با تور می‌توانید سفر کنید:

تور ارمنستان

سفر به کشور ارمنستان در طی سال‌های اخیر افزایش‌یافته است، مخصوصاً با توجه به گرانی‌های پیش‌آمده تقاضا برای خرید بلیط ارمنستان نیز زیادتر شده است. بااینکه ارمنستان در میان سایر کشورها یکی از کشورهای کوچک است، اما در همین وسعت کم خود جاهای دیدنی و گردشگری زیادی دارد. همچنین وجود آثار تاریخی با معماری خاص و بی‌نظیر خود سبب می‌شوند تا از انتخابتان احساس رضایت کنید. به دلیل صدور ویزای ارمنستان در فرودگاه رغبت زیادی به رزرو تور ارمنستان و سفر به این کشور نشان خواهید داد. تورهای ارمنستان با ارائه انواع امکانات و خدمات ویژه سفری خاطره‌انگیز رقم می‌زنند. با انتخاب تور مناسب برای این سفر می‌توانید سفری لوکس درعین‌حال ارزان‌تر را تجربه کنید.

تور ترکیه

کشور همسایه ترکیه مورد استقبال گردشگران زیادی از کشورمان قرار می‌گیرد. ترکیه در تمامی ماه‌های سال از ایرانی‌ها میزبانی می‌کند، مخصوصاً در فصل تابستان افراد زیادی علاقه دارند تا راهی این کشور شوند. در میان شهرهای ترکیه نیز استانبول، آنتالیا و کوش آداسی بسیار پرطرف‌دار هستند و مسافران دوست دارند تابستان را در کنار ساحل این شهرها بگذرانند. اگر به عنوان گردشگر علاقه‌مند به چنین سفری باشید، در میان شهرهای ذکرشده، آنتالیا شهر محبوب و توریستی ترکیه است و این شهر ساحلی با تفریحات و سرگرمی‌های عالی خود مقصدی بی‌نظیر برای سفر به شمار می‌رود. برای رفتن به ترکیه نیازی به گرفتن ویزا ندارید و با رزرو تور آنتالیا می‌توانید از جاهای دیدنی شهر بازدید کنید و از امکانات خوب هتل‌ها نیز بهره‌مند شوید؛ ولی در مقابل هزینه کمتری پرداخت کنید.

تور گرجستان

کشور همسایه و زیبای گرجستان با طبیعت سرسبز و بی‌نظیر خود سفری هیجان‌انگیز برایتان فراهم می‌کند. این کشور با آثار تاریخی فوق‌العاده یکی از مقاصد گردشگری پرطرف‌دار در میان ایرانی‌هاست. برای رفتن به این کشور می‌توانید از آژانس‌های مسافرتی تور گرجستان را رزرو کنید. یکی از نکات جالب در سفر به گرجستان با تور این است که می‌توانید هم از تفلیس و هم از باتومی بازدید کنید. درحالی‌که در سفرهای انفرادی بازدید از دو شهر برایتان سخت می‌شود، همچنین هزینه سفر نیز بالا می‌رود.

تور دبی

شهر زیبای دبی با مراکز خرید لوکس و ساختمان‌های شیک و فوق مدرن در میان ایرانی‌ها شهرت دارد. تورهای زیادی به مقصد دبی وجود دارند که هرکدام با ارائه انواع امکانات و خدمات روزانه گردشگران زیادی را به سمت امارات راهی می‌کشند. با رفتن به این شهر از تماشای معماری مدرن هیجان‌زده خواهید شد و سفر بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به دبی فصل بهار است، زیرا در این فصل آب‌وهوا متناسب سفر می‌شود و با خیال راحت می‌توانید به گشت‌وگذار می‌روید.

تور روسیه

تا این قسمت از متن به تورهای مسافرتی کشورهای همسایه پرداخته شد، اما در این میان سفر به کشور روسیه نیز طرف‌داران زیادی دارد؛ بااینکه روسیه رابطه همسایگی با کشورمان ندارد، اما با جاذبه‌های تاریخی و دیدنی خود یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در جهان است. ایرانی‌های زیادی نیز علاقه دارند تا با تورهای مسافرتی به روسیه سفر کنند، اگر شما نیز جزو این‌گونه افراد هستید، با رزرو تور می‌توانید از مناظر طبیعی، رودخانه‌ها، جنگل‌ها و ساختمان‌های قدیمی این کشور وسیع بازدید کنید.

سخن آخر

رفتن به سفر خارجی یکی از بهترین تجربیات هر فرد در زندگی است. با سفر کردن می‌توانید با آدم‌های جدید، فرهنگ‌ها و آداب‌ورسوم متفاوت، غذاهای جدید آشنا شوید و درکتان نسبت به زندگی تغییر کند. برای رفتن به سفر روش‌های گوناگونی وجود دارد که یکی از این روش‌ها رزرو تورهای مسافرتی است. با انتخاب تور برای سفرتان می‌توانید بدون نگرانی و با خیال راحت همه چیز را به مسئولین تور بسپارید و از سفرتان لذت ببرید، مخصوصاً در سفرهای خارج از کشور بهترین تصمیم رزرو تور است. در متنی که خواندید به معرفی چند مورد از بهترین و پرطرف‌دارترین تورهای خارجی پرداختیم تا در انتخابتان کمک کرده باشیم و بهترین سفر را برایتان رقم بزنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید