بخشی از مشخصات نوکیا 5.4 در FCC رؤیت شد

    کد خبر :767145

بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت FCC ثبت شده است، نوکیا 5.4 در دو مدل راهی بازار می‌شود که یک مدل از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند.

امروز اطلاعات نوکیا 5.4 در وب‌سایت کمیسیون فدرال ارتباطات ایالات متحده (FCC) ثبت شد. در این اطلاعات به ظاهر گوشی و یک سری ویژگی‌های جدید اشاره شده است. نوکیا 5.4 بسیار شبیه نوکیا 3.4 به نظر می‌رسد. ماژول دوربین پشت این گوشی به‌صورت دایره‌ای طراحی شده و حسگر اثر انگشت آن در پشت ‌گوشی و زیر ماژول دوربین قرار گرفته است.

 

در اطلاعات منتشرشده به دو مدل گوشی اشاره شده است؛ یکی با شماره مدل TA-1340 شناخته می‌شود و گوشی دیگر با شماره مدل TA-1333. هر دوی این گوشی‌ها نوکیا 5.4 خواهند بود که یک مدل ارزان‌تر است و به‌ احتمال زیاد از 5G پشتیبانی نمی‌کند.

یک مدل نوکیا 5.4 باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و دیگری از باتری ۴۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. انتظار می‌رود مدل TA-1340 ظرفیت باتری بیشتری داشته باشد. بر اساس تصاویر منتشرشده، نوکیا 5.4 از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و می‌توان هم‌زمان کارت حافظه روی آن قرار داد. این گوشی از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود.

مشخص شده که نوکیا 5.4 از سه دوربین پشت برخوردار است و دوربین جلو به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار دارد. این گوشی دکمه مخصوص برای گوگل اسیستنت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید